פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של כרטיס האשראי לאחר ביטול עסקה מוחלט. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 7/6/12 נחתמה עסקה בפלאפון על-ידי. לא מספיק שהסוכן הטעה אותי ולא העביר לי במדויק את פרטי החבילה- אני יום למחרת העסקה החלטתי לבטלה . (יש לציין ששלושת המכשירים ש"קיבלתי" נותרו בביתי סגורים וכלל לא בוצע ניוד!!). הסוכן עמו ביצעתי את העסקה לא נתן לי מענה.. וזה הוביל לפנייה בכתב לחברה לבטל את העסקה לחלוטין ללא כל חיוב. הרי שלא נעשה שימוש בשום חבילה. בשום דבר! ניגשתי ב-17/6 (זכות הלקוח לבטל ללא כל חיוב תוך 14 יום מיום ביצוע העסקה) למרכז השירות של פלאפון בפ"ת - סגולה. שם המתנתי שלוש שעות על מנת לבטל את העסקה. החזרתי את שלושת המכשירים ארוזים חדשים. ואז.. הנציג דודי (מס' אסמכתא:361915988) אמר- הכול מבוטל, לא תחוייבי, לא כלום. והנה קיבלתי חשבונית והורידו לי בכרטיס האשראי.. על מה?- על כלום! דורשת במיידי זיכוי על מלוא הסכום שחוייב!!!! אני כבר יומיים מנסה לתפוס אותם, ממתינה שעות, אין מענה אנושי. רק במכירות, ואז מעבירים אותי, ואז לא עונים לי!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה