פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עיסקה שלא בוצעה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני פשוט לא יודעת מהיכן להתחיל מרוב התסכול ולכן אשתדל לתמצת.
שלום רב, שמי זהבה קלדה מספר טלפון 0507269655 ואני ובעלי לקוחות של פלאפון כבר למעלה 15 שנה.
לפני כשלושה חודשים בעלי (שעיה קלדה ת.ז 5257969 מספר טלפון 0507736533) הלך למוקד פלאפון על מנת לתקן את מכשירו, הנציג הפרונטלי ציין בפניו שהמכשיר יתוקן בתוך שלושה ימי עסקים ונתן לו מכשיר חלופי. הנציג לא ציין בפניו שמדובר ברכישה כלשהי, לא ציין שדבר זה כרוך בעלויות ולא ביקש מבעלי לחתום על מסמך כלשהו אשר מעיד על הסכם רכישה. אלא הוא פשוט ראה אדם מבוגר והחליט לגנוב אותו, פשוט כך.
בעלי לקח את המכשיר החלופי ( מבלי לחתום על מסמך כלשהו ומבלי לדעת שזה כרוך בתשלום) וחזר הביתה. ופה מתחיל כל הבלגן....
לאחר כחודש אני רואה בחשבונית תוספת חיוב של 30 שקלים למשך 36 חודשים עבור רכישת מכשיר חדש!!!!!!!!!!!!!!! זאת בתוספת על חיוב המכשיר שנשאר לתיקון במוקד פלאפון שעליו אני משלמת 50 שח בחודש למשך 16 חודשים. כלומר חייבו אותנו על עיסקה בסך 1080 שח מבלי ידיעת בעלי, ללא חתימתו וללא הסכמתו!!!
במשך כחודשיים אני מנסה ללא הצלחה לקבל הסברים משירות הלקוחות של פלאפון, באחת מהפעמים שוחחתי עם טלי מצוות ליטל (אם אני לא טועה בשם ) והיא טענה שהיא בודקת את הנושא ותחזור אליי בעוד שבוע וכמובן לא חזרה, לאחר שבוע שוב חייגתי ונציג טען בפניי שהוא בודק את הנושא והבטיח לחזור אליי למחרת וכמובן לא חזר..., חייגתי שוב לשירות הלקוחות וביקשתי לשוחח עם מנהל כי כבר בזבזתי זמן יקר, למחרת בבוקר חזרה אליי מנהלת נחמדה יש לציין, וטענה בפניי שהיא בדקה את הנושא וראתה שבאמת אין עיסקה ואין חתימה ולכן הפנתה אותי למוקד פלאפון בראשון לציון עם מספר קריאה 364286489, בטענה שאני אלך לשם עם בעלי ואחזיר את המכשיר החלופי שהוא קיבל ופלאפון יבטלו את החיוב ויחזרו לו את המכשיר שנשאר בתיקון.
היום הגעתי למוקד והצגתי בפניהם את מספר הקריאה, מנהל הסניף אכן טען בפניי שהוא לא רואה חתימה לביצוע העיסקה אבל הוא דרש ממני ללכת למשטרת ישראל להגיש מסמך על זיוף עיסקה, אני טענתי בפניו שאם פלאפון עושים טעויות, הלקוח לא צריך לבזבז את הזמן שלו ללכת למשטרת ישראל, כמו כן ציינתי בפניו שבעלי לא חתם על שום מסמך אבל הוא היה פשוט גס רוח ועמד על שלו. אני החלטתי שעדיף לי לצאת מהסניף לפני שאקבל התקף לב. אשמח מאוד אם יש משהו אשר יסייע לי בעוולה זו כי את האמת, אין לי כבר כוח
בתודה מראש זהבה קלדה 0507269655
כספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה