פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החתמה על חוזה רכישה ללא הסבר שמדובר בחוזה רכישה ולא שידרוג עם קיזוז ההפרשים נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ב- 02.07 הגעתי לסניף פלאפון בקניון רננים עם מכשיר Sony Ericsson Xperia בבקשה לבדוק מדוע הסוללה נגמרת מהר מדי. את המכשיר הזה רכשתי 11 חודשים לפני, בעלות 3,956 ש"ח ב- 36 תשלומים. כאשר ביקשתי לבדוק את המכשיר, שמו אותו בצד מייד, וישר הציעו אייפון 4S. המילה "מכירה/רכישה" לא הוזכרה. חתמתי על מסמך ההחלפה בהבנה שאין לי תוספת תשלום (כי המכשיר החדש שקיבלתי עלותו כמעט אותו דבר כמו הקודם). חתמתי, ושכחתי מזה. בתאריך ה-18 ביולי (16 יום לאחר החלפת הטלפונים), החלפתי את חבילת הגלישה ושלחו לי במייל את החוזה. חשכו עיניי כאשר ראיתי שאני מחוייב לשלם גם על המכשיר הקודם וגם על המכשיר החדש. באותו היום, מייד ניגשתי לסניף בקניון רננים וביקשתי הסבר. אמרו לי שאין מה לעשות עם זה. כשביקשתי לבטל את העסקה, ולקבל את המכשיר הקודם שלי, ולטפל בסוללה שלו, נאמר לי שהמכשיר הקודם כבר לא נמצא, ועברו כבר 14 ימים ממועד ההחלפה ולכן אי אפשר לבטל את החוזה. לציין כי אני אדם בן 67 בעל נסיון במסחר ויודע התנהלות תקינה והוגנת מול לקוחות. ברור שלא הייתי רוכש מכשיר נוסף על סך 4545 ש"ח, כאשר אני עדיין חייב 2750 ש"ח על המכשיר הקודם. בנוסף, אם אני משלם על הטלפון הקודם, מדוע הוא אינו מוחזר לי. כיוון שלקחו את הטלפון הקודם, הבנתי שמדובר בהחלפה. אני מתחייב לכך שלא נאמר לי שאצטרך לשלם על שני המכשירים. מבחינתי החתימו אותי על חוזה במרמה, כלומר מכירה ללא ידיעת הלקוח. אני לקוח 17 שנה בפלאפון ואודה לעזרתם בפנייה אליהם ובירור הנושא וקבלת פיצוי הולם.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה