פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של נציגים ולאחר מכן המשך טיפול לקוי ביותר. נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אזור תעשייה כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אני פונה אליכם בבקשה לעזרה לאחר שניסיתי כבר לדבר עם כל הגורמים שאני מכיר
בנושא .
ההיתי מנוי בחברת פלאפון מנוי ל2 קווים התנתקתי מהם לאחר שמספר חודשים חייבו אותי לפי חבילות שלא ההיתי מנוי אליהם והשיא הגיע כשאר בחודשיים האחרונים לפני עזיבתי את החברה חייבו אותי כל חשבונית בעבור 1500 שקל וזאת לאחר שביקרתי בסניף כמה וכמה פעמים כדיי להסדיר את הנושא .
בכל פעם שההיתי בסניף נאמר לי שאני מנוי לחבילה שלי (חבילה של מכבי שירותי ביראות שההיתי מגיע לחשבוניות גג של 400 ש"ח) אבל חוייבתי לפי חבילה שונה לגמרי שהמחיר בה יקר משלי פי 5 לפחות
בכל פעם נאמר לי שיזכו אותי ושזה בסדר .
אני לבנתיים ביטלתי את הוראת הקבע עבור תשלומים אלו שכן זה חיוב שלא הוגן ונכון כלפיי ושלא אוכל לשאת אותו כך כל פעם בהפתעה בגלל טעויותיהם שלהם כמה חודשים ברצף .
לאחר פניותי החוזרות ונשנות שנאמר לי שיזכו אותי לא נעשה דבר למרות כל הנאמר מנציגיהם של חברת פלאפון בסניף אילת ואפילו מאחד מהאחראים
לאחר כל זאת החלטתי שאני מתנתק מהחברה ועובר לחברה אחרת
לאחר תקופה קצרה הגיע לי מכתב מעורך דין שמבקש שאשלם את כל הסכום עבור 2 חשבוניות שביטלתי את הוראת הקבע עבורם ואת 2 המכשירים שברשותי הכל במכה אחת שהסכום הכולל הוא9000 ש"ח
אני מבקש לתמחר לי את החשבוניות בצורה הוגנת ולפי החבילה שתמיד ההיתי מנוי בה ולבוא לקראתי בפריסת התשלומים וזאת מכוון שבאמת אני רוצה להגיע להסדר ולסיים את הנושא הזה אחד ולתמיד !
כספי סוג הנזק :
לשלם עבור החשבוניות המקוריות לפי התמחור של החבילה שבא ההיתי מנוי תמיד ופריסה של המכישירים באופן שיוכל לעמוד בתשלומים. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה