פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נתינת מידע, והסתרתו, והתנהלות שלא כנקבע עפ"י משרד התקשורת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי קארין ברסלב ואני לקוחה ברשת פלאפון, לפני כחודש ימים החלטתי לעבור לבנק אחר, עקב כך בוטל כרטיס האשראי הישן, התקשרתי לחברת פלאפון ודיברתי עם הנציגה והסברתי לה כי הכרטיס בוטל, וכרטיס אשראי חדש יונפק רק בין 10 ימים לשבועיים, הנציגה אמרה שאין בעיה כלל, ושברגע שאקבל את הכרטיס אשראי אתקשר ואתן את פרטיו, כששאלתי שותה בפירוש האם הדבר לא יהווה בעיה כי כרגע אינם יכולים לגבות את הסכום אמרה שלא!, אך בחשבונית האחרונה נוספו לי עוד 40 ש"ח אשר התבררו כדמי גבייה בגלל חוב, דבר שלא נאמר לי מילה עליו, אני סטודנטית המשלמת חשבון טלפון זה בעצמי, פשוט חוסר התחשבות על אחת כמה וכמה ששאלתי והתייעצתי ודאגתי לידע את החברה על המעבר והבעייתיות בגביה שיצור הדבר.
לאחר עניין זה מאסתי בחברה שכן זהו איננה פעם ראשונה שהם מסתירים מידע, וגורמים אבל ללקוח,
נוסף על כן, עקב הסתרת מידע ונתינת מידע כוזב בעבר הוחלט לאחר עירוב משרד התקשורת כי חברת פלאפון תחזיר לחשבוני 40 ש"ח כל חודש. זיכוי זה היה אמור לרדת ממספר המודם המסתיים בספרות 2201 אך בטענה שאין באפשרותם לבצע זיכוי ממספר המודם, הותקן הזיכוי על מספר הטלפון, שאותו ברצוני לנתק מה שאומר שהזיכוי יתבטל גם כן,
אני רוצה שיתבצע סדר אחת ולתמיד והזיכוי יותקן על מספר המודם, שכן עליו דובר ותלונתי נוגעת בו ולא במספר הנייד. וכן שיזכו אותי בדמי הגבייה שלא נאמר לי דבר לגביהם ואף נאמר שהדבר לא יהווה בעיה.
בתודה מראש
קארין ברסלב
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של דמי הגבייה, והעברת הזיכוי למספר המודם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה