פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שירות SMS ללא מתן השירות נושא התלונה:
ניראל אור שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
האלון 3 גינות שומרון כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני ליידע ולהודיע לכלל הציבור על תופעה שכנראה חוזרת על עצמה בלי שאנחנו הצרכנים נדע על כל ו/או לפקח על כך.
להלן תיאור המקרה:
בערב חג ראש השנה ה-3/10/05 בין שעות 15:30-17:00 שלחתי על ידי מכשיר הסלולרי שברשותי שהינו מרשת פלפון הודעות SMS, כ-30 במספר,ה-SMS נשלח למנויים בכל רשתות התקשורת הסלולרית. מסר ההודעות היה "חג שמח...". ההודעות נשלחו לקרובים, בני משפחה, עובדים, ספקים, מנהלים, חברים ולקוחות חשובים.
לאחר שליחה על ידי רשימה שכללה את כל המכותבים לעיל הייתי רגוע וסמוך שברכת החג הגיעה ליעדה.
לאחר החג ובמהלכו קיבלתי שיחות טלפון+ SMS מלקוחות, חברים, בני משפחה וחברים חלקן אמר חג שמח וחלקן אמרו: "שכחת אותי".
אני כמובן לא הבנתי את הבעיה הרי לפני כשעה שעתיים שלחתי לכולם SMS שמאחל חג שמח, חשבתי לעצמי מכיוון שבמקצועי אני הנדסאי חשמל ולאלקטורניקה וסטודנט שנה שלישית בלימודים לתואר הנדסת חשמל ואלקטרוניקה וכחלק מלימודי עכשיו ובעבר התעסקתי ומתמחה בתחום התקשורת והמחשבים שיש סיכוי מאוד סביר שאנשים בחג שולחים המון SMS והמערכת מוצפת וייקח זמן שההודעות יגיעו ובכדי לאשרר מחשבה זו שלחתי למכשיר השני שברשותי מסוג מירס הודעה וחיכתי לקבלה.
עד היום ההודעה לא למירס שלי שנמצא אך ורק ברשותי לא הגיעה כנ"ל למכשיר הסלולרי של אימי, אבי ואחותיי מרשת סלקום-מירס ההודעות לא הגיעו ולעובדי מרשת מירס לא הגיעו, את זאת בדקתי לאחר שהבנתי שיש בעיה.
אין באפשרותי לעקוב ולבדוק למי הגיעה ההודעה ולמי לא {רק לקרובים ביותר}.
חששתי מאוד מפני החברה הסלולרית שהרי מבחינתה ההודעות אם הגיעו אם לאו את הכסף היא גובה. בפירוט החשבון כל ההודעות גם אלו שבוודאות אני יודע שלא הגיעו ואילו שאין לי מושג אם הגיעו או לא מופיעות כחיוב.
כשדיברתי עם מנהל שירות הלקוחות בפלפון בשם חנן הוא טען שאם החיוב חויב ה-SMS הגיע מה שברור לכולם שלא נכון והדבר ניתן להוכחה בנקל.
עד היום לא החזירו לי את כספי שנגנב ממני מכיוון שהם גבו על שירות שלא ניתן שזו למעשה גניבה. ההצעה היחידה שיכלו לתת לי זה זיכוי של 30 הודעות SMS לחודש הבא. איני מעוניין שיקחו ממני כסף ללא מתן שירות ואיני מעוניין שיתנו במתנה שירות ללא תשלום, תחזירו מה שאתם חייבם ותגבו על מה שאתם נותנים.
הנזק החברתי שנוצר הינו עמוק פי כמה מהנזק הכספי כי הרי מדובר בלקוחות ובספקים שאינם מבינים למה לא קיבלו איחול חג שמח לפחות פשוט וצנוע כמו זה.

אני מעוניין שכל בית ישראל ידע על הבעיה, שכנראה לא היתה רק אצלי וכנראה לא קורה באופן חד פעמי.

לטיפולכם אודה.
אור ניראל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על כל SMS שנשלח בתאריך 3.10.05 פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפניה. לצערי לא צויין מספר מנוי או לקוח, כך שלא ניתן לבדוק את הטענות המועלות.
אשמח אם תפנה למוקד שרות הלקוחות 166* או 03-5727766 ותבדוק את הנושא.
שוב מכוון שאין לי פרטים אינני יכולה לבדוק או להציע פתרון.
תגובה:
אין פרטים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה