פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על גלישה בזמן שאני הייתי חסום נושא התלונה:
‏שבת ‏14 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני 4 ימים ראיתי בכרטיס אשראי שכבר שלושה חודשיים יש לי חיובים גבוהים לתדהמתי הסתכלתי בחשבונית וגיליתי שאני מחוייב על גלישה בזמן שאני יודע שהייתי חסום מהיום שהצתרפתי לתוכנית התקשרתי למוקד בתאריך 01/08/12 בכדי לברר מי פתח לי את הגלישה אני יודע שאני גולש רק על ואייפי יש לי ראווטר בבית הנציג אומר תשמע אני לא יודע מי פתח זה תמיד היה פתוח בכדי שלא יהיה חייובים בא אני ישים לך חבילת גלישה זמנית לחודש הזה ובעצם לא פותר לי את החיובים הקודמי התקשרתי חזרה למוקד בתאריך ה02/08/12 ענה לי נציג בשם עלא שגם הוא לא ידע לתת לי תשובות מי פתח אותי לגלישה מאחר וזה היה סוף המשמרת שלו אז הוא אמר לי שתוך חצי שעה נציגה בשם רווית חוזרת אלי מה שלא קרה חייכתי שעה וחצי וחזרתי למוקד דברתי עם נציגה בשם ליאת שאמרה לי שמה ה29/10/11 יש חוק של משרד התקשורת גם מי שהיה חסום לגלישה פותחים אותו ושלחים לו טופס בכדי שיחסום לגלישה שאלתי אותה אם היא רואה את זה בתוך החשבונית שלי היא אמרה לי שלא אבל היא מוכנה לזכות אותי 172 שקל על חיוב שעומד לצאת שאלתי אותה אם טעייתם למה את מזכה רק חלק תזכי הכל הרי אין תיעוד שיש אצלי טופס ויש תיעוד שהייתי חסום ביקשתי שיחת מנהל והיא הבטיחה שמנהלת סשם עינת חוזרת אלי תוך שעתיים מה שלא קרה חזרתי למוקד למחרת ב03/08/12 דברתי עם נציגה בשם מלי שהעבירה אותי לאחמשי"ת בשפ יפעת שגם אמרה שאין אצלי בחשבונית טופס שהיא קרה לזה טופס גישה לשירותי אבל היא יודעת שבתאריך 29/10/10 בשעה 00:00 נשלח לכל הלקוחות באופן גורף הטופס הנ"ל אמרתי לה שאני עדיין עומד על זה והיא גם רואה אני לא קבלתי שום טופס כזה אלי לבית ואין שום הגיון שלקוח שהיה חסום יפתח בכל אופן אני חוייבתי בשלושה חשבוניות האחרונות 1 חשבונית שיצאה ב 14/07/12 חיוב על סך 142 ש"ח רק על גלישה ובתאריך 14/06/12 חוייבתי על סך 181ש"ח ובתאריך 14/05/12 חוייבתי על סך 427 ש"ח ובחודש הנוכחי אני צריך ליהות מחוייב לפי מה שהם אומרים על סך 172 ש"ח שאת זה היא מעבירה זיכוי אני פונה אליכם מאחר וחברת פלאפון עומדת על שלה שזה הנחייה שלכם שפתחו אותי על אף שהייתי חסום ואני עומד על זה שלא קבלתי שום טופס אני מבקש את התייחסותכם לנושא נמאס מכל הגנסות האלה של חברות הסלולר משרד התקשורת באתם עם מהפכה לטובת הצרכן אז עד הסוף תגידו די לעושק הזה די לגניבה של החברות הגדולות מול האזרח הקטן דיי מבקש לחזור אלי ל 0542467223 תודה
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה