פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב עבור מכשיר ששולם מזמן נושא התלונה:
אלדד רוני רות שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב...לצערי הרב עזבתי את חברת פלאפון בגלל היחס שלהם...והנה כעבור שנה שלמה הם ממשיכים לחייב אותי עבור מכשיר שבכלל לא היה בשימוש...בכל אופן קיבלתי את כל התירוצים שלהם...אחרי שעות של המתנה ושיחות מתישות נציגה טיפלה בעניין ואמרה שנותרו לי שני תשלומים זה היה בערך באפריל...ואחר כך אני רואה שהם פשוט ממשיכים לגבות..שוב ימים של שעות ארוכות להגיע למענה ...ואז אומרים לי שזה הוסדר במחלקת הכספים...לפני כחודש אני מקבלת התראה..על אי תשלום..אני לא מסוגלת להבין את חוצפתם???...גם לקחו ממני כסף שלא מגיע להם כלל..ואחר כך עוד שולחים לי התראה לתשלום...האם זה הגיוני שבגלל שחברת פלאפון יכולה להרשות לעצמה פשוט מאוד להכניס את ידיה לכיס של כל אזרח שהיה פעם לקוח שלה...השבוע שוב העברתי שעות בלנסות להשיג את מחלקת הכספים חוץ ממשיבון אין קול ואין עונה....אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה...תודה מראש
כספי סוג הנזק :
שיפסיקו להטריד אותי עם מכתבים על אי תשלום פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה