פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר של נציגי השירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 8 באוגוסט 2012, קיבלתי הודעה כי עקב שינוי מסלול, בוטל שירות גיבוי ספר הטלפונים שלי. התקשרתי לפלפון, והודעתי שיחזירו לי מיידית את השירות הזה. בעקבות זאת, קיבלתי הודעת סמס כי עלי לבצע גיבוי מחודש לספר הטלפונים. מאחר ולא ידעתי כיצד לעשות זאת, התקשרתי שנית לשירות לקוחות כדי לקבל הסבר, אבל השירות שקיבלתי, היה מתחת לכל רמה. לא רק שנותנת השירות לא ידעה כיצד להנחות אותי, אלא שבכל פעם, השאירה אותי דקות ארוכות עם מוסיקה על הקו. בסוף היא פשוט נעלמה. התקשרתי שנית, וגם הבחורה הבאה שענתה לי, לא הבינה כלל את העבודה. שאלתי על חלב, והיא ענתה בשר. לבסוך, הצלחתי לעשות גיבוי בעזרתו של מישהו אחר (לא נציג של פלפון) והפלא ופלא, אני מקבלת היום עוד הפעם הודעת סמס שעלי לבצע גיבוי, יד ימין אינה יודעת מיד שמאל. בנוסף, לאחר הגיבוי שעשיתי, הוכפלו לי כל הרשומות בספר הטילפונים. ושוב, הבחורה בשירות לקוחות שדיברתי איתה היום, לא ידעה כיצד לפתור לי את הבעיה. היא טענה שטכנאי יוכל לסייע לי, ואחכה רק כ 10 דוקת. חיכיתי על הקו 20דקות. גם הנציג הטכני, לא ידע כיצד לפתור את הבעיה ולשאלתי מדוע זה קורה, הוא ענה שזה יכול לקרות. תשובה מאד אינטליגנטית. אני שוקלת, עקב כך, לעבור לחברה אחרת.
גם סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה