פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי וחיוב מופרז מאוד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי רמין כהן ונמצא בחברת פלאפון כ-20 שנה.
כיום אני מחזיק ששה מכשירים פעילים של בני משפחתי, כולם בחברת פלאפון.
לפני כחודש בתי מסרה את הפלאפון שלה מס' 0509021882 לתיקון במרכז השירות בטבריה וקבלה מכשיר חלופי.
לצערינו המכשיר נגנב מרכבינו, ממחרת הוגש תלונה במשטרה. ואז החל כלפינו מסכת ארוכה של טיפול כושל.
לצערי אין לי תאריכים מדוייקים כדי לכתוב אותם.
רעייתי הגיעה למרכז השירות כבר יומיים אחרי הגנבה ומשום מה המנהלת זוהר במקום לפתור את הבעיה שילחה אותה חזרה למשטרה.
לאחר שבוע הגיעה שנית למרכז השירות ולאחר שעה וחצי של המתנה וטיפול כושל אמרה לה המנהלת שתתקשר אליה למחרת והיא בינתיים תבדוק עם מנהל המחוז כיצד לפתור את הבעיה.
למחרת ניסינו למצוא את הטלפון של מרכז השירות אך כידוע לכם וגם לזוהר המנהלת, אין אפשרות להתקשר למרכז השירות וגם פנייה באימייל לזוהר לא עזר ועד היום אני מחכה לתשובה ממנה.
ביום חמישי האחרון הגעתי בלוית בני לתחנת השירות בשעה 15:30 והטיפול הכושל בנו ערך למעלה משלוש שעות.
איני מבין את הזלזול הבוטה בלקוחות, המנהל במקום זלזל בצורה בוטה ביותר בנו.
באמצע הטיפול הוא עסק במיליון דברים אחרים לדוגמא שימן את הדלתות, ניקה את הרצפה וכד' במקום לטפל במקרה קשה כשלנו.
ולעצם העניין.
1. איני נוהג להחזיק מכשירים יקרים בטלפונים שלי, איני יודע איזה מכשיר חילופי ניתן לי. גם איתן לא היה יכול לוודא איזה מכשיר קבלתי. בקשתי ממנו שיוציא לי את טופס הפקדת המכשיר וקבלת המכשיר החילופי אך הוא אמר שאינו יכול לעשות זאת (קשה לי להאמין שבחברת פלאפון אינם יכולים להוציא טופס כה פשוט).אבקשכם להמציא לי את הטופס הזה ואת חתימתי עליו.
2. מדוע שלחו אותנו למשטרה, כאשר זה לא שינה במאומה את אופן הטיפול.
3. מדוע זוהר אמרה להתקשר אליה, כאשר היא יודעת בוודאות שאין אפשרות לנהוג כך.
4. מדוע אין אפשרות לשבת מולנו ביום החמישי האחרון ולטפל בנו במהירות וביעילות ולא לשלוח אותנו מאחד למשנהו ובאמצע לעשות עבודות תחזוקה בסניף ולהחזיק אותנו מעל שלוש שעות בסניף.
5. מדוע מחזיקים במכשיר הנייד של בתי כבן ערובה ולא משיבים לנו את המכשיר כשאר על המכשיר האבוד כבר חייבו אותי בסכום מופרז של -1000 ש"ח.
6.מדוע חייבו במחיר של מכשיר יקר ב-1000 ש"ח כאשר אני מחזיק רק במכשירים זולים ופשוטים. בנוסף לכך מחיר המכשיר בזאפ הוא 700 ש"ח למכשיר חדש וכאן מדובר במכשיר ישן שמחירו פחות מחצי.

לצערי אני מרגיש שחברת פלאפון זלזלה בי קשות ורימתה אותי.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב וכן התנצלות ורצוי פיצוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה