פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך חברת פלאפון מעשירה את קופת עורכי הדין שלהם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:

לפני כשלושה שבועות קיבלתי שיחת טלפון בהקשר לחוב שנוצר אצלכם כניראה מחברת עורכי הדין יונתן סונדרס
מאחר וזו פעם ראשונה שפנו אלי בעניין בקשתי להסדיר את החוב ולקבל פירוט מסודר לגבי החוב ומימה הוא נובע כי מבחינתי שילמתי את כל חובי לחברתכם כמו כן תמוה העניין כיצד לא פנו אלי עד כה בעניין ישירות ממוקד הכספים של חברתכם אותה נציגה טענה שיש בעיה בפרטים שלי וכי נכון הדבר שהפרטים המעודכנים אצלם וכן הכתובת לא נכונים ועל כן בקשה יום או יומיים לבדוק את הנושא ולהמציא לי פירוט של הקרן של החוב ללא הוצאות נוספות
לאחר מספר ימים משלא קיבלתי תשובה חזרתי למשרד עורכי הדיו כדי לקבל תשובות
הבהירו כל פעם שיחזרו אלי אולי למעלה מ10 טלפונים אך ללא הועיל
מיותר ךציין את היחס המשפיל והתשובות הלקוניות של הפקידות וההמתנות הארוכות ללא מענה שאתה מקבל ממשרד כזה
היןם לצערי לאחר שפקעה סבלנותי בקשתי לקבל תשובות בקשתי לדבר עם מנהל לאחר שכל פקידה במישרד זה טוענת שהיא מנהלת ואחראית ובעלת סמכות הודיע לי שהחוב טפח ל5000₪
ברצוני לציין שחברת פלאפון לא פנתה אלי בעבר ולא יצרה איתי קשר בקשר לאיזה חוב שאני חב לה
ככל שידרש אפילו אם חייב אני איזה סכום אין זה מהמקובל שאקבל יחס מזלזל ופוגע ומעליב מפקידות והתנשאות
לא יתכן שמשרד שמתחייב לחזור בתשובה ללקוח ינצל את הזמן וינסה לפעול הנגד הלקוח ולהתעשר על חשבון הלקוח כשהוא מעכב אותו בטענה ומכניס יד עמוקה לכיסו של הלקוח וגורם לו להוצאות מיותרות
מאחר ואני עובד בחברה שככל שידוע לי הינם מנויים אצלכם מעל ל60 מכשרים
אעביר תוכן מכתבי זה למנכל החברה ובקשה אישית שלי להמנע מלהתקשר איתכם עסקית
אין זה מין הצדק הנכון לקבל ייחס מעליב ומזלזל
כמו כן לו היתה פניה אלי בעבר בהקשר לחוב מטעמכם היתי משלם במקום ונמנע מהוצאות מיותרות ללא הצדקה
חובתכם הבסיסית היא לעדכן את הלקוח ולו במכתב ואו בשיחת טלפון על הוצרותו של חוב
מיותר לציין שמספר הטלפון שלי נשאר אותו מיספר במהלך ה6שנים האחרונות
אבקש לחזור אלי בהקדם על מנת לייתר הוצאות ולמנוע מימני עוגמת נפש מיותרת
בכבוד רב
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את ההוצאות שנוצרו בשל שימוש בעורכי דין ללא צורך פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה