|
|
|
|
|
|
בקשה לסיום היתקשרות |
נושא התלונה: |
כהן מני |
שם/כינוי: |
יום שלישי 14 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/08/12 יצרתי י קשר עם נציגת שרות על מנת לסיים את ההיתקשרות
לאחר המתנה נאמר לי לפנות ל122 מוקד גביה שלא זמין חזרתי שוב למוקד לאחר המתנה ממושכת הגעתי לנציגת שרות מגבעת שאול ירושלים בשם הילה שוב ביקשתי לנתק את הקו ואז שלפה שפן חדש לאחר שקיבלה את תז מספר כרטיס אשראי כעת ברצונה מס לקוח אשר אינו נימצא ברשותי . לכן מבקשת להמתין עד לחשבונית הבאה ,
ניראה כי ישנה מגמת שבירת הלקוח כי אני עדין כבול לפלפון מבקש את עזרתכם לשחרורי
|
סיום היתקשרות , |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|