פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בהירות לגבי מועד סיום המסלול נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לנו מסלול של תשלום 20 ש"ח בחודש. קבלנו הודעה שהוא עומד להסתיים. חברים סיפרו לנו כי אף הם קבלו הודעה כזו, וביום בו היה אמור להתבצע הסיום, התקשרו, ביקשו וקיבלו הארכה לעוד שנה וחצי. שאלנו פעמיים בטלפון את הנציגים אם אכן כך, ואמרו שכן, אפשר לבקש הארכה ביום האחרון. היום התקשרנו ונענינו ע"י נציגה אחרת שאי אפשר, ואין כזה דבר, וכו'. בקשנו ממנה לבדוק את השיחות הקודמות עם הנציגים, ולא הסכימה. אנו רוצים מידע ברור היכן אנו עומדים ואם עלינו לפנות עוד היום לחיפוש מסלול משתלם אחר בחברה אחרת.
כספי סוג הנזק :
אחידות בתשובות הנציגים ובמדיניות החברה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה