פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית מחירים מוגזמת וחוסר אחריות של חברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי פלאפון SAMSUNG 740 (דור שלישי), בזמן הקניה לא אמרו לי שלפלאפון אין כניסה של אוזניה רגילה אלא של USB (כך שצריך אוזניה מיוחדת).
לאחר שהאוזניה הנ"ל התקלקלה לי, נדרשתי לשלם 99 ש"ח על חדשה.
לפי דעתי זה חוסר התחשבות מצד החברה לדרוש סכום כזה על אוזניה לפלאפון שרכשתי בכ- 3500 ש"ח (אם הייתי יודע שהפלאפון מצריך אוזניה מיוחדת לא הייתי רוכש אותו).
אני כבר 8 שנים בחברת פלאפון ואני מאוד מאוכזב מהחברה עד כדי כך שחשבתי לעבור לחברה אחרת.
כספי סוג הנזק :
להחליף את הפלאפון הנ"ל לאחר שלא מצריך אוזניה מיוחד פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר אחראית פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
איתי לדני טופל על ידי נציגנו באופן מלא.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
בברכה,
תמר אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה