פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחותתתתתת ואי קיומן!!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד מחלקת פניות הציבור.
אני מלכה בוכריס, מס' נייד 0506205255, פונה אליכם בלית ברירה !!!!
בחודש נובמבר 2011, הצטרפתי לתוכנית מסויימת שעלותה, כולל תשלום על מכשיר גלאקסי 2 וזיכוי עבור מכשיר ישן שהחזרתי לכם. התוכנית כוללת, 2500 דקות שיחה, 2500 הודעות כתובות וגלישה חופשית. בעלות של 300 ש"ח.

בחודש מאי התקשרה אליי אחת מעובדות שירות הלקוחות בחברתכם, העונה לשם לירז. זו הציעה לי עלות נמוכה במעט, תוך צמצום דקות השיחה וההודעות הכתובות. עוד אמרה כי הגלישה חופשית. לאחר כחודש, חשכו עניי. החשבונית הגיעה על סכום של 539 ש"ח, כאשר בתוכנית הקודמת כפי שהזכרתי, החשבונית אמורה הייתה להיות 300 ש"ח. התוכנית שאליה צירפה אותי לירז הייתה מלאה בעוקץץץ. בעת גלישה מעל 1 ג'יגה, המהירות יורדת אבל.... העלות עולהההה... 64 ש"ח נוספים עד 2 ג'יגה, מעבר ל 2 עוד עלות ו.....כך הלאה!!!
פניתי לנציגי שירות בחברתכם ולאחר התעקשות מצידי, דיברתי עם אחד מהאחראים בשם ג'רי שטיפל בי ברצון רב. וגם מצא כי לירז לא יידעה אותי על שינויים בעלויות בגין גלישה. מה גם שזכור לי שבעת שיחתי עם לירז, הצעתי לצרף את אחותי שהייתה איתי בזמן השיחה. ( אגב, זה היה נראה משתלם עבורה, כי יש לה 4 קווים בחרתכם ). גם את העובדה הזו אמרתי לג'רי.
מר ג'רי הבטיח כי יטפל בנושא, יבדוק וישוב אליי. אכן כך קרה. ג'רי התקשר ואמר שהתכנית מתאריך 22/5/2012, בטלה ולעניין ההחזר הכספי אקבל תשובה בהקדם.
בחשבונית שלאחר מכן, שוב הסכום היה גבוה מ 300 ש"ח, התקשרתי וכאשר הקשתי את פרטיי המזהים, נשמעה הקלטה ובה נאמר, כי בתאריך 16/8/2012, יזוכה חשבוני. למרות זאת המתנתי לנציג שירות וביקשתי להשאיר הודעה למר ג'רי.
תוך כדי ההמתנה, שאינה קצרה בכלל !!!! נכנסה שיחה מחברתכם, כשניסיתי לענות למרות שהייתי בהמתנה עם נציג השירות, השיחה נותקה.
במהלך כל נסיונות ההתקשרות שלי אליכם ובמהלך כל השיחות הבלתי פוסקות שלי אל שירות הלקוחות, ביקשתי כי יתקשרו למר ג'רי ויבקשו ממנו להתקשר אליי. התשובות היו " אין אפשרות להתקשר אליו, הוא לא בעבודה, הוא כבר יצא, שלחנו לו הודעה במייל " התשובות היו זהות האחת לשנייה ועד היום לא נעשה מאומה !!!!
התקשרתי לפני כשבוע ונאמר לי שחשבוני זוכה ב 150 ש"ח, טענתי כי הזיכוי אמור להיות 239 ש"ח ומכיוון שעד שבוצע הזיכוי, כבר ישנה חשבונית נוספת שגם עליה אמור להיות זיכוי!!!
בשיחתי האחרונה, עם נציג שירות נוסף, קיבלתי תשובה כי העניין בטיפול, לאחר ששאלתי את הנציג על איזה טיפול הוא מדבר, ענה לי, אוי סליחה הכל תקין, חשבונך זוכה מה את עוד רוצה ? כמובן שכעסתי על צורת הדיבור שלו והגישה ואז ביקשתי לדבר עם מר ג'רי. נציג השירות השאיר אותי על הקו, המתנתי למעלה מ20 דקות, ואז הוא חזר לשיחה ואמר לי שאמתין עד שהוא יכתוב למר ג'רי מייל. שאלתי אם כך, מה עשית עד עכשיו? הסוללה שלי נגמרת, אז תתקשר אליי בבקשה כשתסיים את כל תהליך הכתיבה והניסיונות לאתר את מר ג'רי. תשובתו הייתה בלתי נתפשת : "אם תנתקי, תיכנס שיחה אחרת ולא אוכל להמשיך לטפל "
שאלה לי , האם עובד חייב להיות צמוד למכשיר הטלפון בו הוא מדבר עם לקוח ללא אפשרות להמשיך בטיפול, גם אם הלקוח אינו נמצא על הקו??
לא אתערב בשיטת העבודה אצלכם, אבל אני כן עומדת על כך שתטפלו בכלללל נציגי השירות איתם דיברתי מאז חודש מאי.... ועד היום ענייני אינו פתור!!!
לאור כל האמור לעיל אני מבקשת לבדוק את הנושא לעומקו ולהחזיר לי תשובה בהקדם!!!!!
בזבוז זמן ועצביםםםם סוג הנזק :
תשובה מיידית!!! זיכוי חשבוני עבור כל החודשים מאז חודש מאי 2012, בחשבוניות שסכומן עלה על 300 ש"ח. בירור מול נציגי השירות, אשר גורמים ללקוחות טורח, עצבים ואי שביעות רצון מהטיפול. הגישה המתנשאת שלהם פוגעת מאוד!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה