פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים בשיטת מצליח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש שעבר ניידתי 2 מס טלפון מאורנג' לפלאפון באמצעות דלפק מכירות בקניון גבעתיים לאחר כשעתיים התחרטתי לאחר שהבנתי שלאורנג' יש מבצע טוב יותר כחבר מועדון שח"חבר" הגעתי לאותה עמדה אמרתי לבחורה שאני רוצה לנייד חזרה את הטלפונים ושתיקח את הסימים חזרה הבחורה אמרה את יכולה לעשות כרצונך ואת הניוד חזר לאורנג את צריכה לעשות דרך אורנג' וכך עשיתי. כבר באותו היום הגעתי לנקודת שרות של אורנג ביד אליהו וביקשתי לנייד חזרה את המספרים באורנג אמרו לי שיש תקלת ניוד כרגע בפלאפון וזה יקח זמן מה בינתיים ושיצרו איתי קשר שזה יסתיים אחרי שלושה ימים חזרו אליי ואמרו לי שהמספרים נויידו חזרה לאורנג',
לאחר כחודש ימים קיבלתי חיוב של 120 ש"ח על 2 הסימים +השלושה ימים שהייתי בפלאפון למרות שבפועל הייתי באורנג
יש אפילו פנייה לתמיכה של פלאפון שאני שואלת מתי הניוד הסתיים.
פניתי למוקד פלאפון בשאלה על מה חייבו אותי, הם טוענים שלא ביטלתי את העסקה ולא חתמתי על טפסים לביטול עסקה, אמרתי שאני הגעתי לנציגת שירות ואמרתי לה שאני רוצה לנייד חזרה את הטלפונים וזו ענתה לי שאני צריכה לפנות לאורנג', אף אחד לא הזכיר את עלות הסימים, אני עדיין לא עובדתפלאפן שאני צריכה לדעת שאני צריכה לחתום על טפסים לביטול עסקה, מה יותר ביטול מזה שהגעתי לאותה נציגה ואמרתי לה שאני רוצה לנייד חזרה את הסימים.
בשורה התחתונה אני רוצה את כספי בחזרה כי בפועל לא קיבלתי שום תמורה, אני מוכנה ללכת עד הסוף במקרה הזה אמחנו הורים צעירים לשלושה ילדים קטנים וממש אין לי כסף מיותר לחלק לחברות הסלולר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה