פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השבתת הטלפון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל הגעתי לקניון רננים על מנת לקבל שרות לטלפון הנייד שלי שהוא בן שנתיים ויש ביטוח תיקונים בדלפק היתה נציגה בשם הדס סלטון ( את שמה אני יודע מתוך המיסמך שמסרה לי )הצגתי בפניה את הבעיה. והיא שיום קודם סגרתי את המכשיר ו 5 דקות אחרי זה כבר לא יכולתי לפתוח אותו ( עד לפני שסגרתי אותו המכשיר עבד פרפקט )הגברת הצעירה לקחה את המכשיר לידה ואמרה לי המכשיר שלך הוא כבר ישן מאוד וכדאי שתחליף אותו . ואין חלקי חילוף אז כדאי שתבצע שידרוג-- אני הזמין לכאן נציג מכירות שישדרג לך את הטלפון אפילו לא טרחה במיידי להציע ניסיון לתיקון.אני השבתי לה שהמכשיר הוא בן שנתיים והוא עבד טוב עד שסגרתי אותו- יום קודם. וכאשר רציתי לפתוח אותו הוא לא ניפתח וזאת כל הבעיה ואני לא מביו למה אני צריך לשדרג אותו. וחוץ מזה יש לי ביטוח תיקונים.....ואז היא ענתה לי טוב אני אכניס אותו למעבדה לבדיקה תחכה רבע שעה- ולא ידעתי בעצם שגורלו כבר נחרץ מראש. התשובה.....אחרי רבע שעה פניתי לגברת הדס ושאלתי אם יש תשובה עבורי---- כן יש תשובה ענתה הדס המכשיר שלך מושבת לחלוטין לא ניתן לתקן אותו טוטלוס זהו ........עכשיו הבנתי כעת אני נימצא מולה הציעה לי סוכן לשידרוג ולא הסכמתי ועכשיו באה ההנחתה אין לך ברירה אתה חייב לקנות מכשיר חדש ממש סיטואציה של איום שח מט ----טוב אם כך ביקשתי ממנה אישור תקף על הכרזת ההשבתה ובמקום ביקשתי שיבטלו את התשלום עבור ביטוח תיקונים .לקחתי את הטלפון ונסעתי ישר הביתה רק שתדע לך קורא מיכתב זה כי מה שגברת הדס ביצעה לא מוסיף כבוד ובטח לא לקוחות --- אני איש מקצוע מחזיק מספר הסמכות גם בחשמל גם במתח גבוה וגם באלקטרוניקה הגעתי הביתה פירקתי את הטלפון ניקתי את המגע שמפעיל את הטלפון ותוך פחות מחמש דקות המכשיר עובד וחי ועובד. ועובד. ואין כל בעיה ולראיה אתה יכול להתקשר אלי בכל שעה ותאמין לי שאשמח לדבר איתך מהטלפון המושבת כאילו --------- לסיכום התנהלות כזאת מעבירה בי מחשבה למה בעצם עזבתי את סלקום הרי הייתי שם 15 שנה. אבל תמיד פוזלים אצל השכן כי הדשא של השכן ירוק יותר ( לא בטוח גם במקרה זה )
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מכשיר חדש ( הרי הנציגה אמרה שזה ישן ואין חלקי חילוף ) פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה