פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים, זלזול וטעות בפרטי מנוי נושא התלונה:
מליקין יגאל שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב. בתאריך 22.8 ניידתי 2 קוים מחברת אורנג' לפלאפון. באותו יום התחילו גם בעיות קליטה חמורות כנראה בגלל האזור בו אני גר הקליטה אצלי בבית נמוכה, השיחות מתנתקות מדי פעם. אבל זה לא מה שחשוב לי.
הצטרפתי כלקוח עסקי וגם נרשמתי כעסק, לקחו לי את פרטי העסק צילמו את תעודת עסק מורשה ואפילו קיבלתי חבילה עסקית, אבל כשרציתי לעדכן את הפאנטון העסקי שלי אחרי שבוע גיליתי שאני מנוי פרטי ועל מנת לעבור לעסקי אני חייב לעבור מסכת עינוים ובירוקרטיה שוב.
מה לעשות לצערי נעלצתי להתחיל את התהליך הזה שוב מול נציגי שירות מגעילים, חסרי שירות ושקרנים. שלחתי פעמיים פקס עם פרטי העסק, הבטיחו לי כי הפעולה לוקחת עד 3 ימים ואפילו ציינו תאריך אחרון שזה היום "עד היום בשמונה הכול עובר לעסקי" כך אמר לי נציג שירות.
עד היום אף אחד לא נתן לי שירות. אני מחכה שעה וחצי על הקוי שמישהו יענה לי, בצ'אט שלהם אף אחד לא מנסה לעזור אפילו, אומרים שאין מה לעשות עם הקליטה והם לא אחראים על שירות. פשוט אכזבה גדולה.
בסך הכול רציתי לעדכן פאנטון עסקי, באורנג לא היתה לי בעיה עם זה קיבלתי שם 10 שנים שירות מעולה עם זמן המתנה במקרה גרוע של 15 דקות, ממש גועל נפש.
אני דורש שמנהל בכיר בתחום השירות או מנכ"ל פלאפון יחזור אלי עם התנצלות רשמית בכתב ויטפל לי בבעיה הכל כך קטנה שלי שממש ממררת לי ת'חיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור עוגמת נפש, טיפול מיידי בפניה והתנצלות בכתב על ידי מנהל בכיר, הבטחה לשיפור שירות בעתיד פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה