פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר על תוכנית שלא קיימת ועל תקופה בה לא הייתי בפלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 14 ליולי עזבתי את חברת פלאפון לחברה אחרת.
ב 31 ליולי, חזרתי לפלאפון לתוכנית Unlimited קיץ לשלושה קווים
העסקה בוצעה עם עימות טלפוני ונשלחו אלי מסמכים בהתאם. (מספר פנייה 367684037 ע"י אורית פייגה)
בטעות אתם ממשיכים את מחזור החיוב החודשי כל 21 לחודש ומשייכים אותי תוכנית שלא בקשתי.
בחשבונית שנסגרה ב21 לאוגוסט חוייבתי על חודש מלא (מה22/07 עד 21/08 במקום מה31/07 עד 21/08) ועל סכום דמיוני של 773.05 ₪
כל נציגי השירות טענו שנעשתה טעות אך עד היום לא אושר הזיכוי.
כל נציג פותח בקשה לזיכוי ומבטיח שיטפל ויחזור אלי אישית אך אף אחד לא חוזר.
בקשה לזיכוי הוגשה פעם שלישית ב 09/09/12 מספר פניה 372730956 ע"י אנה. יש להוריד לי 555.77 ₪ מסכום החשבונית האחרונה.
ברור לכולם שזו טעות שלכם בלבד ומדוע עלי לשלם עליה?
אני מבקשת בדחיפות לזכות אותי
אובדן שעות עבודה סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה