פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגלישה שלא ביצעתי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי הוצעה לי ע"י מוקדנית בחברת פלאפון להתנתק מחבילת הגלישה שהיא חלק מהמסלול , כיון שלא גלשתי אף פעם , ולשלם קנס של 30 ש"ח חד פעמי . אישרתי לה לבצע זאת ואכן חוייבתי בחשבונית על הביטול. אולם לתדהמתי חוייבתי בנוסף לביטול על סך 70 ש"ח עבור גלישה . ניסיתי לבדוק העניין מול החברה אני כבר 3 ימים מחוברת אליהם לצטים ולשרות לקוחות אולם ללא הועיל - כל נסיונותי להסביר שלא גלשתי שאיני יודעת לגלוש בסלולר, כמו כן לא נראה לי שבמכשיר ברשותי ניתן לגלוש עלו בתוהו , גם שוחחתי עם מנהלת שהודיעה לי שכמחווה הם מוכנים לזכות אותי בחצי המחיר. אני חוזרת על כך ונשבעת שלא גלשתי אינני יודעת לגלוש בסלולר. אם הייתי מעוניינת לגלוש לא הייתי מבטלת את חבילת הגלישה .

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה