פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב,שאינו מחויב במציאות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
תשמעו סיפור:
נפרדתי מפלאפון!!!(טוב,חשבתי כן,לפחות)
עברתי להוט,עדכנתי את פלאפון שאני מבקש לסיים את סיפור האהבה ,רב השנים בניינו,ומיד קבלתי חשבון אחרון לתשלום ,600 ש"ח,לא בזבזתי זמן מיותר מיד נגשתי לסניף החברה באשקלון ובקשתי לשלם את החשבון.שלמתי 600 ש"ח,ולמען הסר ספק שאלתי אם יש איזה חשבון פתוח כלשהו בנינו כי אני רוצה לסיים סופית את ההתקשרות, הפקידה בדקה ואמרה לי שיש עוד חשבון של הפרשים בסכום של עוד 300 ש"ח.ובזה אני מסיים סופית את החשבון. שלמתי מיד.ויצאתי מהסניף מאושר מתמיד בידיעה שהורדתי מעליי את העושק שרבץ על גבי שנים רבות,וראו פלא. כעבור שבועיים קבלתי חשבון עם אזהרה חמורה לתשלום 118 ש"ח. התקשרתי לברר על מה? ולמה? הפקיד שענה לי אמר כי החוב נובע. מכך שנגשתי לסניף לשלם. אז עמלת פקיד 49 ש"ח, טיפול בתשלום 50 ש"ח פלוס מע"מ 118 ש"ח.ואם לא אשלם מיד בכרטיס אשראי ואעז לגשת שוב לסניף אחויב בעוד 40 ש"ח.ואני שואל אותכם זה לא גזל?! זה לא רמאות?!.
אי-לכך אני מתחיל לגבש קבוצה לתביעה ייצוגית נגד פלאפון. אני בטוח שיש עוד נפגעים כמוני. כל שעליכם לעשות זה רק להודיע לי על הצטרפותכם. אני אתבע את החברה בכל מקרה....
כספי סוג הנזק :
להסיר מעליי את האיום. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה