פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שירותי תוכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת פלאפון חייבה אותי במשך שנה על שירותי תוכן (בממוצע-70 ₪ לחודש), שבכלל לא ידעתי שיצא חוק מ- 13.11.2011 שניתן לקבל את אותם שירותים רק לאחר אישור מפורש שלי בכתב. כיום לאחר שהבנתי זאת מחברה שלי פניתי אליהם והם טענו שיש להם אישור טלפוני ממני ושזה מבחינתם חוקי. כאשר רציתי לשמוע את ההקלטה כהוכחה וגם כדי לוודא שהנציג הבהיר כי השירות יעלה לי כסף, מסרו לי שרק באמצעות צו בית משפט (!!) אוכל לשמוע את ההקלטה (אגב בעניין זה נציגת השירות הסבירה כי כאשר חותמים עם לקוח עסקה חדשה דרך הפלאפון המסמכים נשלחים לבית הלקוח כדי שיראה את פרטי החוזה למניעת אי-הבנות, ודווקא בנושא של אישור לקבלת שירותי תוכן הם אינם שולחים הביתה שום מסמך המפרט את מה שמשתמע מכך במקרה ויש אי-הבנה) .
לפי מה שהבנתי דרך האתר של משרד התקשורת: "החל מ- 13.11.2011, לקוחות יחויבו אך ורק עבור שירותים שביקשו לקבל באופן מפורש והחברות תחויבנה לשמור מסמך המעיד על כך ".
לאחר שחברה שלי התעקשה איתם ועמדה על כך שזאת זכותנו לקבל הוכחה גם בלי להיכנס למסדרונות הביוקרטיים, פלאפון הסכימה להשמיע לנו בתוך שבוע את ההקלטה. לאחר כשבוע התקשרו מפלאפון כדי להודיע כי אין להם שום הקלטה כזו והם מסתמכים רק על תיעוד של הנציג וזה מבחינתם מספיק.

חשוב לי לציין שאני מקבל את החשבוניות לבית של אמי, ולוקח זמן עד שאני מקבל אותם לידי ובנוסף אני לא מבין בפירוטים של חשבוניות. אני בתמימותי חשבתי שפלאפון גובה מה שהיא צריכה. רק עכשיו החברה שלי האירה את תשומת ליבי לכך, ואני יודע בוודאות שאם היו שואלים אותי בפלאפון לגבי השירות הזה ושזה יעלה לי כסף- הייתי בטוח לא מאשר אותו. ואם באמת אישרתי זאת כנראה שלא הבנתי את משמעות השירות או שהנציג לא הסביר כמו שצריך, אך מכיוון שאין הקלטה לא ניתן אפילו להוכיח זאת.
לגבי שירותי התוכן עצמם- אין לי מושג אפילו במה השתמשתי כדי שאחוייב במחיר כזה! פניתי לספק שמיר מערכות לפני כשבוע וחצי והשארתי הודעה שיחזרו אלי ולא חזרו עד היום.

מבחינת חברת פלאפון הם מסרבים לקחת אחריות על הטעות הראשונית שנעשתה על ידם, ויותר מכך על חוסר ההוכחות שלהם לצדקתם. כעת אני במצב של חוסר אונים מול אחת מחברות התקשורת הגדולות בישראל. איני יודע מה לעשות, ואם המהלכים של חברת פלאפון בכלל חוקיים.
אשמח לתשובה ותמיכה מכם בהקדם האפשרי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על כל אותם חודשים שחוייבתי ללא אישורי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה