פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס כלפי הלקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שמנו קרן אליאב תורג'מן אנחנו תושבי שדרות יש לנו בבית מכשירי טלפון כמו שיש לעסק ,אנחנו כמה שנים סובלים מיחס של נציגי שירות לקוחות של חברת פלאפון עים זה שמנהל משמרת של מחלקת פיננסי בטלפון דיבר איתי כמה שעות ורק מקלל מתלכלך עליי עד שגרם לי להגיע לבית חולים וגרם לי להפלה אחרי ששנים ניסיתי טיפולי הפרייה . כול פעם מחדש אנחנו מתקשרים לנציגי פלאפון וכול פעם מחדש משקרים עלינו נימאס לנו בתור לקוחות במיוחד כלפני חודש פיקססנו פעמיים לחברת פלאפון את הוראת הקבע ופאלפון החליט לא לגבות את הסכום בבנק למרות שהיה כסף בבנק במקרה ואין כסף בבנק הבנק לוקח עמלה 55 שח . פנינו לנציגה בפלאפון הסברנו את הטעות שלהם והיא ניתקה לבעלי את ה טלפון שוב חזרנו וככה זה היה אחרי שבוע התקשרתי שוב והודעתי לנציגה שיש לי 1200 שח ואשלם בדואר אמרה לי אין בעיהה ולא נינתק לך את הקו כי נשלם גם בעשירי במיוחד בסיפור שסיפרתי לה שבעלי מאושפז בבית חולים ואני צריכה קו טלפון הנציגה אמרה לא ננתק. כעבור שבוע הקו נותק אני לעולם לא קיבלתי יחס כזה אתם חברת פלאפון יודעים לקחת רק כסף להתנהג ללקוח אתם בזים לנו ולשמור עלינו ממש לא לא חסר חברות אחרות לא חשוב הכסף כמו היחס ללקוח אני אשמח שתיצרו עימנו קשר כמה שיותר דחוף ...בנוסף אנחנו כל חודש מתקנים את הטלפון על מה אני משלמת איני יודעת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה