זילזול מופגן בלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה מסרתי "לסלולר ציק" חברה הבודקת חיובי טלפונים ניידים,אישור לבדוק טל נייד שברשותינו,כמובן תמורת תשלום. לאחר חודשיים התקבל חשבון המפרט איפה גבו ממני יותר כספים ממותר! שלחתי זאת לפלאפון,קיבלתי תשובה סטאנדארטית-העינין בטיפול.מאז שלחתי להם כשתי תזכורות בפקס. שום תגובה ! חייגתי לשרות לקוחותףנאמר הדרישה שלי תמסר למחלקה מטפלת. כלום! חייגתי אלהם בקשר לבעיה אחרת (לשרות לקוחות) ושאלתי מה עם הדרישה שלי להחזר כספים? הבחור מצד שני אכן אמר כתלונתי נמצאת אצלם אך הם לא מקבלים את החשבון שנעשה,הגבתי כי זה מקובל אך למה לא שולחים לי את התשובה זאת עם פירוט של מקום בו פלאפון תוענת כי חשבון שגוי?
נאמר לי כי מיד ישלחו בפקס את הנדרש,-עד היום שום תשובה!! תראו אם ניתן לעזור לי.כמובן ישנם
מסמכים.
שנה טובה
|
חוסר אמון בחברה |
סוג הנזק : |
אולי אם תדברו אתם הם לפחות יענו לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|