שירות לקוי |
נושא התלונה: |
ארשדי איתן |
שם/כינוי: |
יום שישי 28 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
מרכז שירות עין המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ה' 20/9/12 מסרתי טלפון מס' 0502272027 לתיקון (מסך שבור). נאמר לי ע"י פקידה בשם רוזן שיש צורך לשלוח את המכשיר לתיקון במרכז אחר ואקבל את המכשיר ביום ה' 27/9/12.
בתיאום עם נציגת השירות, סוכם שהטלפון יישלח לסניף נהריה, הקרוב לבייתי ושם אקבל אותו.
ביום ו' 28/9/12 התקבל מסרון לטלפון החלופי שהטלפון הגיע לסניף.
לאור כך נסעתי לסניף נהריה בכדי לקבל את הטלפון מתיקון.
כאשר הגעתי לסניף התברר לי בתדהמה שהטלפון נמצא בסניף עכו ולא בסניף נהריה!. נציג החברה בנהריה, מר שלמה, אמר לי שאין לו מה לעשות, את הבעיה יצרו אנשי סניף עין המפרץ, ועלי להתמודד עם הבעייה בעצמי.
הרגשתי חסר אונים מהיחס האדיש שניתן לי בנהריה ועקב הטעות המרה נאלצתי לנסוע לנסוע במהירות רגע לפני שעת הסגירה לסניף עין המפרץ בכדי לקבל את המכשיר שבעצם היה אמור להשלח לסינף נהריה לאחר התיקון. כאשר בקשתי מהפקידה שאת שמה איני זוכר מכיון שהייתי מאוד כעוס, לקבל הסברים על הטעות המרה, ענתה לי הפקידה שזו אינה הבעייה שלה!!! כנראה שסגנון שירות כזה זוהי הבעיה שלנו!!!
שירות שהיה אמור להיות קל ונכון נהיה עקום ומסורבל.
|
בזבוז זמן ודלק |
סוג הנזק : |
שינוי יחס הנציגים, הפעלת "ראש גדול" ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|