פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרוג מכשיר טלפון ללא רצוני נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
במחצית חודש אוגוסט נפל מכשיר הפלפון שלי למים. הגעתי לחברה כדי לקבל מכשיר כמו הישן.התעקשתי לא לשדרג אלא להישאר עם אותו מכשיר ישן כדי לא להעלות את הכסף לתשלום. אנחנו משלמים לחברה על 5 מכשירים קרוב ל-1400 ש"ח לחודש. לא משנה מה עשינו - התשלום לא יורד.איש השירות שטיפל בי ניסה לשכנע אותי לשדרג את המכשיר ולא רציתי. ואז עבר לטקטיקה אחרת :לשכנע אותי לשדרג ובתמורה לזה -יתן לי לעבור למסלול של "הכל כלול ב99 ש"ח".לא ניתן להיות במסלול זה מבלי לשדרג. לצערי-נשברתי בסוף כי רציתי לנסות להוזיל את העלויות.
המכשיר שקבלתי אינו משודרג בכלל. הוא נכשיר לחצנים רגיל.מכשיר רע במיוחד-אף פעם לא היה לי מכשיר כזה. לא רק שאינו טאץ' אלא שהוא איטי מאוד,אין בו אינטרטנט כמו שצריך,כל עולה איטית מאוד!!!, שיחות ניתקות בלי סוף. מכיוון שחשבתי שאולי אני לא מבינה כיצד לתפעלו חיכיתי כחודש וחזרתי אליהם בבקשה לבטל את העיסקה. הם לא הסכימו כמובן בתואנה שהגעתי אחרי 3 שבועות ולא אחרי יומיים לדוגמא. שאין להם כבר מה לעשות עם המכשיר ועוד. הסברתי אני שמלמת על שני מכשירים כאשר הובטח לי שידרוג ולא רק שהמכשיר שלי לא שודרג אלא הוא הרבה יותר גרוע ואיטי. הסברתי שלעמשה אולצתי לשדרג בניגוד לרצוני. אני דווקא הייתי מרוצה מהמכשיר הישן . שום דבר לא עזר. כרגע אני משלמת על שני מכשירים ,המכשיר בידי גרוע מאוד,שיחות ניתקות ,אין לי אינטרנט אמיתי,אנימשלמת יותר ותקועה כם המכשיר הנוכחי. כמובן שלא אשדרג שוב למסך נגיעה כמו רוב הלקוחות כי אני רוצה הלוזיל את המחיר ולא להעלותו.
לא יתכן שבעידן של היום-עם התחרות הקיימת-אצטרך לשלם 200 ש"ח לחודש שעל מכשיר דפוק שאני לא רוצה בכלל.
מה אני יכולה לעשות? למי ניתן לפנות?
מכשיר גרוע ומיושן סוג הנזק :
לבטל העיסקה ולקבל המכשיר הישן או לקבל מכשיר טוב מבלי להוסיף כסף פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה