פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון לא מתייחסת לאזרח הקטן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת פלאפון לא מתיחסת ללקוח הקטן ובכך גורמת עוגמת נפש לאזרח הקטן ופוגעת גם בעצמה. אני בימים האחרונים לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים לתקשורת עם החברה לא מצליח לדבר אם גורם שיתן מענה לבעיה שלי.

הסיפור שלי התחיל לפני מספר חודשים כאשר הצטרפתי לחברת פלאפון ורכשתי בתשלום זיכוי חמישה מכשירים מסוג גלקסי הראשון למשך שלוש שנים בתשלום חודשי קבוע. לאחר זמן קצר התניידתי לחברה סלולארית אחרת. וכעבור יום נציג מכירות של החברה התקשר אליי במטרה להחזיר אותי לחברה, הסכום אותו שילמתי סה''כ בחודש באותה תקופה לחברה הסלולארית שהייתי בה ולחברת פלאפון בעבור המכשירים בלבד היה כ2000 שקלים, הנציג התחייב לי בטלפון ואף טען כי השיחה מוקלטת שהמחיר אותו אשלם אם אחזור לפלאפון הוא 1600 שקלים ואני מיהרתי להסכים ולחזור. יש לציין כי שאלתי אותו שוב ושוב האם זהו הסכום הכולל אותו אשלם והאם הוא מתחייב לזה וכמו כן האם אני יכול להעביר הוראת קבע לסכום זה בלבד והוא ענה בחיוב. כבר בחודש הראשון ראיתי שהוראת הקבע שלי מחייבת אותי לשלם לחברה כ2100 שקלים- סכום גבוה מזה שהתחייב אליו הנציג ואפילו גבוה מזה ששילמתי כאשר הייתי לקוח של חברה סלולארית אחרת. התקשרתי שוב ושוב לשירות הלקוחות ואלה טענו שיבררו למה החיוב לא תואם את מה שהובטח לי ולדבריהם לא מצאו את ההקלטה ואפילו לא חזרו אליי להסביר לי מדוע כך הדבר, לאחר מספר חודשים של אי קבלת תשובה מספקת החלטתי לעשות מעשה והגבלתי את הוראת הקבע לסכום שהתחייב לי נציג המכירות 1600 שקלים, וכעבור פחות מחודשיים התניידתי לחברה סלולארית אחרת שוב. יש לציין שפיניתי שוב ושוב לחברת פלאפון בבקשה לשלם להם על המכשירים שהתחייבתי לשלם ולהתקזז איתי על ההסכם בוא הם לא עמדו בכל הנוגע להפרש בין 1600 ל2100. אלה סרבו לקבל את כספי בטנה שאני חייב לשלם את הסכום במלואו. תוך כדי המהלך הזה הם מצאו הסבר לחמש מאות השקלים הנוספים שאותם הייתי צריך לשלם כל חודש (מכשירים קודמים באחזקתי), למרות שהזדקתי על מכשירים אלו מול החברה אני מוכן לקבל טענה זו כל עוד מספרים לי בתחילת התהליך שזה חלק מהתשלום החודשי שלי (אני מזכיר- נציג המכירות שהחזיר אותי לפלאפון לא הזכיר את הסכום הנוסף הזה אותו אני צריך לשלם)

בקיצור המשכתי לנסות ולצור קשר עם חברת פלאפון במטרה להמשיך ולשלם להם על המכשירים שהתחייבתי לשלם (כולל המכשירים הקודמים) אך שוב אלה סרבו לקבל את כספי כל עוד לא אשלם את החשבונית החודשית 2100 כפול חודשיים שלא שילמתי, אז החלטתי לשלם על חודש אחד וחודש אחד לא על מנת שיוכלו לקזז לי את הסכום הזה שהם כביכול חייבים לי.
ואז כרעם ביום בהיר (בזמן שאני מנסה שוב ושוב ליצור איתם קשר ולסגור את החוב שלי ) הם העבירו את התיק לטיפול משפטי.
משמעות הדבר מבחינתם שאני חייב לשלם בתשלום אחד (אחרי מיקוח- שישה חודשים) את מלוא הסכום שאני חייב להם כולל המכשירים שאותם התחייבתי לשלם במשך שלוש שנים ואין ביכולתי לשלם בפחות זמן (25,000 שקלים). וכל זמן שאינני משלם את הסכום במלואו אני לא מקבל שירות תיקונים לפלאפונים שבאחזקתי (שכעת שניים מהם לא עובדים).

בסיטואציה הנוכחית אני כבר כשבוע מנסה לדבר אם נציגיי החברה והעורך דין שיתן לי להמשיך לשלם את המכשירים במשך שלוש שנים כפי שהתחייבתי אך הם מעוניינים להביא את המקרה להוצאה לפועל.. דבר שיגרום להם לקבל את כספם רק לאחר מספר שנים ולי נזק תדמיתי. הליך מיותר שאם היו נותנים לי מענה או מתדיינים איתי על הנושא היה יכול להמנע. כל זה אמור לקרות מחר.. מקווה שתצליחו לעזור לי למצוא פיתרון אחר או לגרום לחברה ליצור איתי קשר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יצירת קשר מצד החברה. לא דרך עורך הדין אלה דרך נציג מכירות שיוכל לקבל עסקה שיותר טובה לשתי הצדדים. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה