פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מנופח בחשבונית אחרונה בעקבות עזיבת החברה, התעלמות מפניה לתלונות הציבור בחברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
רב חן תלפיות יורושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/5/2011, הצטרפתי לפלאפון במסגרת מבצע אביב חם, שבנוסף להטבות נוספות החשבון שלי עמד על 160 ש"ח לחודש (110 מכשיר, 50 שיחות, SMS וגלישה). תוקף ההנחות היה לשנה, ולכן, ב 13/6/2012 יצרתי קשר עם מחלקת שימור לקוחות על מנת לקבל מידע על תוכניות חדשות. החלטתי לעבור לתוכנית של 120 שקל לחודש לתוכנית ללא הגבלה. משהבנתי שיש בידי עוד כשבועיים על מנת לנצל את התוכנית הישנה והיותר זולה, ביקשתי למחרת לבטל את העסקה. להפתעתי נעניתי בשלילה, שכן לפי החוק ניתן לבטל עסקה במסגרת 14 יום ממועד ביצועה, בטענה שאין זה אפשרי. דבר זה זעזע אותי ובנוסף לעובדה שלא קיבלתי תוכנית מספיק טובה החלטתי לעבור חברה. ב 2/7/2012 עברתי לחברת הוט מובייל. בחבונית של חודש יוני שמתייחסת לתאריכים 2/6/2012 עד 1/7/2012 קיבלתי בנוסף לחיוב החודשי על המכשירים (218 על שניים), עוד 319, שמקורם לא ידוע, במקום ה 98 הרגילים כמו בשנה בחולפת.
אין ספק שמדובר בטעות חמורה שחברת פלאפון מרשה לעצמה לעשות (שלא לומר עושה בכוונה), כאשר לקוח לא מרוצה עובר חברה. בחשבונית זו חוייבתי בפי 3 (!) מהמחיר הרגיל. לא זאת בלבד שפלאפון פעלה שלא כחוק כאשר סירבה בחוצפתה לבטל עסקה יום לאחר ביצועה, אלא גם חייבה אותי על שתי תוכניות בחודש אחד. בנסיוני לברר עם שירות לקוחות לפשר העניין נאמר לי שיש "חישוב יחסי". גם במקרה של מעבר באמצע החודש לתוכנית יותר יקרה, אך ללא הגבלה, החיוב המקסימלי שיכול להיות הוא על ההפרש בין התוכניות, מה שאינו מתקיים במקרה שלי.
אני מבקש מחברת פלאפון לבטל לאלתר את החשבונית הנוכחית ולשלוח לי חשבונית חדשה, נכונה וצודקת, ולברר עימי את העניין. זאת בושה לחברה ציבורית שמרשה לעצמה לעשוק את הצרכן הבודד.
רגע החוב שלי הועבר לטיפול משרד עורך הדין של חברת פלאפון, ואין עם מי לדבר לגבי בירור הטעות.

אשמח לקבל תשובה מהירה לגבי מה משך הטיפול שלכם במקרה מפני שתוך 28 יום זה עובר להוצאה לפועל.
כמו כן האם באפשרותכם להורות לבטל את החיוב השגוי ואת דמי טרחת עורך הדין (שנשאלת השאלה מדוע אני צריך לשלם לעורך דין שלהם???).

כספי סוג הנזק :
לשלוח חשבונית חדשה אם החיוב הנכון, לבטל דמי טרחה של עורך דין פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה