פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול והבטחת שווא נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש פברואר 2006 השתדרגתי בשני טלפונים חדשים וזאת אחרי 7 שנים בהיותי לקוח פלאפון עם ממוצע חשבונית גבוה.
הובטח לי שעם קנייתי אקבל שני כרטיסי גירוד במבצע החדש של פלאפון שבו כל כרטיס זוכה, לאחר קנייתי ושדרוג סופי נאמר לי שחסרים כרטיסים במלאי אך האיש לקוחות שגר בעיר שבה אני גר הבטיח להביא לי את הכרטיסים למחרת.
למחרת אכן קיבלתי טלפון מאותו איש לקוחות שהכרטיסים בידו ולאחר בקשתי שהוא יגרד ויגיד לי במה זכיתי כך נעשה.
וכמו כן נאמר לי שרק אחרי 3 ימי עבודה מיום הוצאת חשבונית המעידה על קניית הטלפון ושרק איתה ועם הכרטיסים ניתן לאסוף את הפרסים מ"טרקלין חשמל" אך חשבונית עדיין לא הוצאה והבחור המדובר לא יכל להביא לי את הכרטיסים והתבקשתי להטרטר שוב פעם ל"פלאפון" שרחוקים ממני ונדרש לי לקחת מוניות ואוטובוסים להגיע אליהם.
אחרי 3 ימים יצא לי להיות באיזור השרות, לקחתי את הכרטיסים והוצאה לי החשבונית המעידה על קניית הטלפון .

הלכתי לטרקלין חשמל ושם נודע לי שבגלל שהחשבונית הוצאה זה עתה עלי לחכות עוד 3 ימי עבודה.
אחרי 3 ימי עבודה וטירטורים שנ"ל ניגשתי שוב פעם לטרקלין ואז נודע לי שאין במלאי שני הפרסים הנדרשים( דיוידי וmp3) ורק עוד כמה ימים יגיעו. לאחר שבוע ניגשתי שוב פעם לטרקלין חשמל ואני מזכיר שזה לא בעיר שלי, ושוב פעם נאמר לי שהפרסים הנ"ל עדיין לא הגיעו לאחר שבוע התקשרתי אליהם עוד פעם ונאמר לי שעדיין לא הגיעו ועד היום לא קיבלתי את שהובטח לי ומשך אותי לשדרג לשני הטלפונים היקרים שברשותי עכשיו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אם תוך שבוע אני לא מקבל את הפרסים ברצוני לבטל את ע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
כפיר שלום רב,
נעשו מספר נסיונות ליצור עמך קשר,אך ללא הצלחה.
אנא פנה למוקד השרות של חברתנו קיימת הערה במערכת חברתנו המתייחסת לתלונתך.
למוקד ניתן לחייג באמצעות מכשיר הפלאפון *166 או 035727766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה