פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת קו חדש למנוי במקום החלפת מספר ותכנית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 13.9.12 ביקשתי להתנתק מקו שהיה ברשותי בחברת פלאפון ובמקומו להתחבר לקו חדש בחברה בתכנית אחרת. בנוסף הבטיחו לי שלא אשלם על כרטיס SIM החדש. לאחר כחודש וחצי קיבלתי חיוב עבור שני קוים, אשר נמצאים ברשותי,כביכול. וגם תשלום חד פעמי עבור ה SIM החדש.כאשר הכרטיס SIM הישן בכלל הושמד נגד עיניי בעמדת שירות לקוחות, ומאז הביטול שלו לא נעשה בקו הזה כל שימוש. כאשר התקשרתי לחברה לברר את הנושא, הסתבר שהקו "המבוטל" שייך לתכנית שבכלל לא היתה קיימת אצלי קודם וצצה לה פתאום.
כספי סוג הנזק :
החזר חספי והתנצלות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה