פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקשתי להצתרף לתוכנית ה"משתווה למחיר של הוט" ב99 ש"ח ללקוחות שחוזרים לפלאפון בלבד. נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
יגאל אלון 76 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אז חזרתי ביקשתי את החבילה הנ"ל לקחתי את הסימקארד, וכרגיל בטיפשותי לא בדקתי חשבוניות כי כבר סמכתי עלייהם, כייון שהיום אני יודע שאין לאף חברה שום סיבה לקחת מלקוח מעל 100 שקלים בחודש.
החשבונית הראשונה בעבור כ 5 ימים:
חיובים קבועים 3258
משתנים 1.95
זיכויים 14.66-
חיובים בגין ציוד 14.08
סה"כ 39.38

חשבונית שניה:
חיובים קבועים 161.91
חיובים משתנים 0.00
זיכויים 69.13-
חיובים בגין ציוד 14.08
סה"כ 123.95 (ממש לא 99 ולא היו חיובים משתנים)

חשבונית שלישית:
חיובים קבועים 161.91
משתנים 0.00
זיכויים 51.75-
בגין ציוד 14.08
סה"כ 144.78 (כאן הם כבר אמרו "אם הוא לא בודק בוא נוריד לו עוד 10 אחוז, מה יקרה כבר)
משהו משובש בחברה הזאת לא יודע אם זה בנציגים או בהנהלה.
אני וודאי שלא הייתי חוזר לפלאפון משום סיבה אחרת ושהסיבה היחידה שחזרתי לפלאפון שאותו התאריך בדיוק הוא כי המבצע היה מוגבל לשבוע וללקוחות חוזרים בלבד. אני לא יודע אם שמרתי את החוזה המקורי באותו יום אבל אני בטוח אחפש אותו. כי לדעתי הם יכולים להמציא איזה חוזה שהם ירצו במידה ואני אבוא לדרוש מהם "העתק" ובלי קשר לזה יכול להיות שהנציג שלהם פשוט שגה בהקלדה כשרשם אותי לתוכנית. בכל מקרה זה נשמע אבוד אבל אם אולי קיים שם גרגיר של הגינות בחברה הזאת אז אולי מישהו יצור איתי קשר ויזכה אותי עבור כל החודשים מאז כך שהחשבון יהיה מה שהייתי צריך לשלם 99 בדיוק. ואם לא אז הנה עוד לקוח שלא יחזור לפלפאון גם אם ברירת המחדל היא כוס וחוט. כי בימינו זה באמת מעליב אותי ופוגע בי כשחברה סלולרית מנסה להוציא ממישהו מעל 100 שקלים עבור חודש. חשוב לציין שעברתי מפלאפון אתמול להוט מובייל, ואז הנציג ניסה לשכנע אותי להשאר בפלאפון בסכום שחשבתי שאני משלם אותו ואז גם הבנתי בעצם. אז כרגע אני לא בפלאפון אבל עדין משלם להם על מכשיר ישן ואפשר לקזז את הזיכוי מהסכום הנותר עבור המכשיר.
עלבון סוג הנזק :
זיוכי עבור כל החודשים מאז שנרשמתי לאותה חבילה שהשתווה אז להוט ב99 ש"ח כביכול. לזכות אותי אחורה את ההפרש ל99 ש"ח עבור כל החודשים מאז צתרפותי האחרונה לחברה. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה