פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס יציאה שלא דווח עליו בעת חתימה קולית על עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני לספר על השתלשות עניינים מצערת שהייתה לי עם חברת פלפון.
הכל התחיל לפני מספר חודשים - התקשרתי לחברת פלפון כדי לעבור מסלול, אני הייתי במסלול דרך המושב שלי כפר דניאל שכבר היה יקר ולא משתלם ורציתי כמו כולם לעבור למסלול יותר משתלם אחרי המהפכה שהייתה בתחום הסלולרי .

דיברתי עם נציגה שאכן העבירה אותי מסלול אך לאחר כחודש בעת שקיבלתי את החשבונית ראיתי כי לא העבירו אותי מסלול.
התקשרתי לפלפון לברר מה קרה ושם נאמר לי שבכלל לא העבירו אותי מסלול ואין להם מושג עם מי דיברתי ומה קרה שם, אז הבנתי שכדאי שאתחיל לתעד ולרשום בעצמי את הדברים, באותה שיחה העבירו אותי מסלול. אחרי שבדקתי עם הפקידה ועברתי איתה על הדברים מספר פעמים וביררתי שאין קנסות ובעיות זה היה ב 31.8.2012, נאמר לי שאני במסלול חדש בו אשלם תשלום קבוע של 109 ש"ח ועוד 29 ש"ח ביטוח על המכשיר שאני ביקשתי. נאמר לי שבתאריך זה נעשתה לי "חתימה קולית". הם שלחו לי טפסים במייל על העסקה ב 2.9.2012.
ב 28.10 נכנסתי לאתר האינטרנט של פלפון בכדי לראות שהעסקה אכן יצאה לפועל ומה נעשה עם החשבונית ולהפתעתי גיליתי שהחשבונית הבאה שלי עם העסקה החדשה כוללת בתוכה סכום לא ברור של עוד 1592 ש"ח!
כמובן שמיד התקשרתי לפלפון (מספר פניה - 377581670 הפקיד אמר לי שקיים אצלי חיוב מכיוון שאני לקוח דרך המושב – אז עלי לשלם קנס יציאה.
אמרתי לו שלא שמעתי על הקנס הזה, אף אחת מהטלפניות שדיברתי איתן לאורך התהליך לא אמרו לי שום דבר על זה ולמה שאני אסכים לעבור עסקה אם יש כזה קנס יציאה מטורף, למה בכלל יש קנס יציאה אם אני עברתי עסקה ולא חברה? ולא בכלל ביטלו על פי חוק את עניין הקנסות? הוא אמר לי משהו מגוגמם על 8 אחוז קנס יציאה מהחשבונית על תקופת ההתחייבות שנשארה – כך או כך זה לא מגיע לסכומים שכאלה. והוא אמר שהוא יבדוק את העניין והוא ישלח בקשה שיבדקו את ההקלטה של השיחה ויחזור אלי עוד היום ושסביר להניח שזה יסתדר אם אני אומרת שלא נאמר לי על הקנס בשיחה וזה מתועד.
לאחר שהוא לא חזר אלי, התקשרתי בערב וטלפנית אחרת אמרה לי שהיא רואה שנעשתה בקשה לבדיקה של ההקלטה ושוודאי יחזרו אלי מחר בבוקר גם היא אמרה שבטח זה יסתדר.
אחרי שהם לא חזרו אלי ביומיים הבאים התקשרתי שוב, ואז אמרה לי טלפנית אחרת שהם לא מצאו תיעוד לשיחה ובעצם אין ממש מה לעשות עם זה.. אולי מתי שהמנהל יהיה הוא יוכל לבדוק אבל כל עוד אין תיעוד לשיחה ולהם רשום שהסכמתי לדבר הזה אז אין לה כרגע מה לעשות, שאלתי אותה כמובן למה לא חזרו אלי עם המידע המעניין הזה ולא היה לה מה להגיד, כמובן שגם שאלתי אותה האם נראה לה הגיוני שבמחיר עסקה חדשה אדם נורמאלי יסכים לשלם קנס יציאה של 1500 ש"ח? למה שאסכים לדבר הזה?
השיחה הסתכמה בכך שהיא אמרה שאין לה איך לעזור לי ושהיא מבינה אותי ושיהיה לי בהצלחה ויום נעים.
אחרי כמה שעות התקשרתי שוב לחברה פניה מס – 378023252 ענה לי נציג בשם דור, אני ביקשתי לדבר עם מנהל, דור עבר על הבעיה שלי ואמר לי בערך את הדברים הבאים שהעמדה של החברה היא כזו - שעל כל החשבוניות שלי היה כתוב את עיקרי המסלול הוא אף הפנה אותי לחשבוניות והראה לי איפה זה כתוב, הוא אמר שמכוון שהייתי לקוח עסקי החוק של ביטול קנסות לא חל עלי ואני נאלצת לשלם את הקנסות, שאלתי אותו למה הפקידה שדיברתי איתה לא אמרה לי את זה הוא אמר שזה לא מתפקידה תפקידה הוא רק להסביר לי על פרטי העסקה, הם בודקים מה העסקה המתאימה לי ועונים לי לפי זה. שום דבר מזה לא נאמר לי בשום שיחה קודמת – להיפך שני פקידים אמרו לי שהם יבדקו את ההקלטה ואם יראו שלא נאמר לי כלום בנושא, סביר להניח שיפצו אותי. (באורך פלא דווקא ההקלטה של השיחה על ביצוע העסקה לא קיימת..) אני אמרתי לו שזה ממש לא בסדר וזה אחריות שלהם לתת לי את כל פרטי העסקה וכל מה שהיא כוללת, מן הסתם לא משתלם לי לעבור לתכנית אחרת במצב הזה. זה הגיון פשוט והקטנת ראש מאד לא ברורה מצד פלפון. דור גם אמר שלא אוכל לחזור לתכנית הקודמת מכיוון שעברו כבר 14 ימי עסקים.
אני מאוכזבת קודם כל מהיחס שקיבלתי, אי החזרת טלפונים וסילוף מידע, מההתנהלות של החברה מול הבעיה שלי ומכן שפלפון מעדיפים להיכנס עם לקוח ראש בראש במקום לפתור את הבעיה ומכך
כל מה שרציתי לעשות זה לקבל תנאים יותר טובים.
אני מבקשת שפלפון יבטלו מיד את החוב על הקנסות. ואני לא מבינה למה החברה לא מנסה להשאיר אותי לקוחה מרוצה. איך זה משתלם להם בטווח הרחוק?
חבל לי מאד, הייתי הרבה שנים בחברה, הכל היה בסדר, סתם חבל.
תודה רבה
הדר לנדסברג
כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה