פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור המנוי שלא בשימוש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת פאלפון גבה תשלום בס"כ 139 ש"ח מחודש ינואר על קו טלפון שלא היה בשימוש מינואר 2012 למרות שהובטח על ידי הנציג שתשלום תהיה סמלי בס"כ 20 ש"ח רק על מנת לשמור על הקו. התשלום הופסק רק באוקטובר 2012 למרות הפניות רבות מאתנו ורצון להפסיק תשלום. בנוסף נציגים של חברה לא מחזירים טלפונים וגם לא מוכנים לתת עתק מהשיחות שאנו בצענו עם חברה הדבר גורם לחוסר שיקוף מצדם. (יש עתקים מהמכתבים וגם למקרה הצורך ניתן להוציא פירוט שיחות על מנת להוכיח שאנו פנינו אלהם) עד היום אך נציג מתלונות הציבור של החברה לא חזר אלנו למרות שהשארנו לפחות 5 הודעות וגם שחלקנו פקס וגם פנינו במייל.
כספי סוג הנזק :
תשלום רטראואקטיבי על תשלומים שנגבעו וגם פיצוי נפשי. בנוסף אשמח לקבל טלפון של התנבבצלות מהחברה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה