פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על חברת פלאפון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה קניון העמקים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זו הייתה התלונה שהגשתי אליכם ב4.9.12

ועוד לא קיבלתי שום התייחסות!!!!!!!!


תיאור הבעיה:
שלום רב
ב2005 קניתי פלאפון מחברת פלאפון(ליתר דיוק שכנעו אותי לשדרג לחדש במקום לתקן את הישן).אחרי כחודש התחילו התקלות איתו ואז ביקשתי שיחליפו לי אותו כי לא יכול להיות מכשיר חדש עם הרבה תקלות(כל שבועיים-חודש הייתי הולכת לתיקון).לא הסכימו.והמשפט הזה אני לעולם לא ישכח מהעובד שלהם"גם מקרר חדש שאת קונה יכול להיות מקולקל!!!!!!!!"אז עניתי לו,שזה בכלל לא קורה ואם כן אז מחליפים אותו ולא מתקנים.
התחלתי לשלם עליו כל חודש במשך 36 חודשים.
בתדפיס שמקבלים הביתה לא כתוב כמה שילמתי מתוך כמה..לכן המשכתי לשלם כל השנים האלה ואף אחד מהחברה לא טרח לעדכן אותי :אני לא מקבלת שיחות למספר הזה וגם כן אין שיחות יוצאות( כי שוב פעם רציתי לתקן אותו ושכנעו אותי לשדרג לאחר).על הקו הקודם המשכתי לשלם עד 02.2012!!!מדובר ב 7 שנים עד שהלכתי לבדוק מתי נגמר \ואז הפקידה אמרה את יודעת שא משלמת על המכשיר 7 שנים ואת לא משתמשת בו!! למה החברה מנצלת את האזרח התמים. שרואים שאין שיחות יוצאות ונכנסות לארוך זמן למה ממשיכים לגבות במשך שנים. לפחות לבדוק עם הלקוח מה קורה ולא לקחת כסף על סתם.
בזבוז זמן,עצבים והרבה אנרגיות סוג הנזק :
פיצוי על כל התקופה ששילמתי סתם בלי שימוש

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה