חיוב בגין אי מתן שירות |
נושא התלונה: |
יום שישי 21 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קוראים לי ציפי גורן. אני גרה בקרית טבעון.
לפני נסיעתנו לחו"ל לבקר את בנינו, פניתי לחברת פלאפון וביקשתי לסדר לי תא קולי, כיון שאני עצמאית ורציתי להשאיר הודעה ללקוחות שלי. כאשר עצרנו באוקראינה – (טיסת ביניים לפני ההמשך להלסינקי), בדקתי את המכשיר, והסתבר לי שלמרות בקשותי לא הותקן במכשירי התא הקולי. צלצלתי לכוכבית 151 ודיברתי עם נציגת פאלפון. ווידאתי ראשית שהשיחה אינה כרוכה בתשלום. קיימנו שיחה מקוטעת (מקייב לישראל..) של דקות ארוכות , לרוב עם הנייד שלי ושתי שיחות ממכשירו של בעלי, עד שסודר לי התא הקולי.
מה רבה היתה הפתעתי כשהיגעתי לארץ וגיליתי שחוייבתי ע"ס 590 ₪, שאלו השיחות עם נציגת פלאפון וניסיונות שהיא ביקשה ממני לבדוק האם התא הקולי סודר.
פניתי לחברת פלאפון. הם מתנערים מהסיפור, למרות שזו פשלה שלהם שהתא הקולי לא סודר. לדבריהם הבדיקה והשיחה עם נציגת פלאפון מחו"ל הינה בתשלום. בעצם אני שילמתי 600 ₪ לא על שיחת געגועים למשפחתי אלא על תיקון מחדל של חברת פלאפון.
חשוב עוד לציין שאנו לקוחות של חברת פלאפון למעלה מ-20 שנה!!! מהיום שרכשנו מכשיר, זה היה בחברת פלאפון ונותרנו נאמנים להם עד היום.
אני מאד מבקשת לטפל בהחזרת הסכום הזה שנלקח מאיתנו לא ביושר. יש לנו 5 מכשירים של פלאפון. אין לי רצון להמשיך להיות לקוחה של החברה בהתנהלות שכזו.
תודה מאד על טיפולך.
מצורף עותק תדפיס השיחות שלנו מקייב ל-*151
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|