פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז נושא התלונה:
וקנין אלי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

שמי אלי וקנין מס' ת.ז 040595035 מנוי ברשת פלאפון מאז שנת 2000 ביום
19/08/2012נבחרתי יחד עם 48 נציגים מטעם השב"ס לצאת למשלחת לפולין פניתי לרשת פלאפון על מנת שאוכל לקחת את המכשיר שברשותי לחו"ל ולהתאים חבילה.
הטיסה עברה בשלום והחוויה הייתה מדהימה כעבור כחודש בארץ לפתע השיחות היוצאות נותקו ע"י חברת פלאפון כאשר חייגתי לברר מה פשר העניין הובהר לי כי ישנו חוב עס' 4,000 ש"ח לחברתם הייתי בשוק חיי הייתכן הדבר בקשתי
מהנציגה עימה שוחחתי לדעת מה מקור החוב היא הסבירה כי השיחות שביצעתי בחו"ל אינם בחסכון עולמי בקשתי לדעת מדוע החברה לא הודיעה לי נאמר לי כי
ביום 19/08/2012 וביום 23/08/2012 נשלחו לי הודעות התראה שאני לא מדבר בחסכון עולמי וכמו כן נעשתה פנייה לחברת האשראי אך זו לא כיבדה את העיסקה בקשתי לדעת מדוע לא הודיעו לי ואז נאמר כי חברת האשראי היא זו שהייתה אמורה להודיע לי ( על אף שכל החשבונות החודשיים משולמים דרך כרטיס האשראי שלי ואף פעם לא הייתה בעיה)וכאן עולה השאלה האם ייתכן שאקבל
הודעות כאלה ולא אטפל בעניין מיידית אציין שלא קבלתי שום הודעה וזאת אני משאיר לבדיקתכם ( אציין כי גם נציגת מתוך הארגון אשר קצת מקורבת אליי מסרה לי כי אין שוב תיעוד במערכת המודיע כי קבלתי את ההודעות ) עוד אציין
כי מתוך 48 עובדי שב"ס לכולם התעריף העולמי נקלט ורק אצלי לא .ביום
15/10/2012 קבלתי בפעם הראשונה הודעה כי יש לי חוב לחברתכם ומייד ביום
16/10/2012 נותק הטלפון לשיחות יוצאות
היום 22/10/2012 ( לאחר 48 שעות עבודה שלי ) ניגשתי פיזית לסניף השירות
בבאר שבע בקשתי לשוחח עם מנהל הסניף על מנת לנסות לפתור הבעיה בחור בשם
אבי אשר הציג עצמו כמנהל השירות לא ידע לתת תשובות וכמו כן התנהג בזלזול
כלפיי וטען בתוקף כי אין מה לעשות ועליי לשאת בתוצאה .
אבקש את עזרתכם בנדון על מנת לפתור סוגייה זו אני כרגע מנותק מהשירות
שזאת גם בעיה מפני עצמה ובשירות לא רצו אפילו לשמוע על חיבור הקו
ומי כמוכם יודע כי הטלפון הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ( ומעבודתי ) .
לאחר שפניתי לאתר פניות הציבור של חברת פלאפון נמסר לי כי עליי להמתין 10 ימים למתן מענה כעבור כ -8 ימים ביום 29/10/2012 פניתי לחברת פלאפון ולאחר המתנה ארוכה ענתה לי נציגה בשם דיטי מצוות טובה אשר בישרה לי בשורה משמחת שהוחלט בחברה לזכות אותי ושאשלם את החלק היחסי של 90 ש"ח בלבד נורא שמחתי ואולי כמעט התעלפתי מאושר חזרתי שוב ושוב על השאלה האם באמת זוכתי ונאמר לי שכן אפילו קבלתי למייל חשבונית זיכוי היום 06/11/2012 מחייגת אליי נציגה שטוענת שהיא משירות הלקוחות פלאפון בשם מורן ופונה אליי ואומרת שהיא חייגה בקשר לפנייה שלי אליהם אמרתי לה כי הפנייה טופלה לפי מיטב ידיעתי ואז היא אומרת שהתלונה לא טופלה ושאין מקום לזיכוי אשמח לדעת כיצד החברה שולחת חשבונית זיכוי ולאחר כמה ימים מתחרטת אשמח לעזרתכם בנדון קשה לי להתמודד מולם עם בעיה זו וחוסר אמצעים מתאימים .
אשמח לתשובתכם
אלי וקנין 050-4074364
אציין שיש ברשותי מסמכים שלהם אשר הם זיכוי כגון תכתובת וחשבוניות .
כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס כפי שנכתב בחשבונית שנשלחה אליי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה