פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חשבונית שמאפשרת לבצע לניתוק זיקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ניידנו מנוי מפלאפון לסלקום, המנוי שנוייד שילם את הקנס שקיבל וביקש מפלאפון את החשבונית כדי שיוכל לבצע ניתוק זיקה מול סלקום.פלאפון שלחו לו את החשבונית אך בחשבונית הופיע מס' מנוי שונה מהמנוי שנוייד (מס' וירטואלי) ולכן חב' סלקום לא מוכנה לקבל את החשבונית ולתת החזר כספי (הם רוצים חשבונית שבה מופיע מס' המנוי שנוייד).פנינו לפלאפון מס' רב של פעמים (עשרות פניות ישירות ו2 תלונות דרך נציב תלונות הציבור) וביקשנו לשלוח לנו החשבונית עם הפרטים הנכונים אך הם אמרו שזה בלתי אפשרי.מס' המנוי שנוייד 052-3516454 ע"ש דביר יורוביץ מס' לקוח בפלאפון 4864258, תודה
כספי סוג הנזק :
שתישלח אלי חשבונית אם הפרטים הנכונים כדי שאוכל לקבל זיכוי בסלקום פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה