פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מכשיר בחרת פלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
מחלקת פניות הציבור שלום

לקוחה שדרגה את מכשיר הטלפון שלה ביום שלישי ב6.11 בדוכן פלאפון בקניון בתים.
לאחר יומיים של ניסיון תפעול המכשיר נתקלה בקושי רב לתפעולו ,בשל העבודה שהיא מבוגרת והמקלדת מאוד קשה לתפעול ,כאותיות קטנות מידיי
חזרה שוב לדוכן ,ובקשה להחליף את המכשיר שלה. להצעה שנתנו לה לסמסונג S2 בתוספת תשלום נוסף.
כשהגיעה לדוכן נציגה בשם דנה אמרה, שאין אפשרות להחליף את המכשיר בשום אופן כיוון ששוחחה במכשיר.
לפי החוק קיים אפשרות לבטל עסקה תוך 14 יום, ולא רשום בחוזה שאם היא דיברה במכשיר היא לא יכלה לבטל.
בנוסף כלקוחה מאוד מאוד מאוד ותיקה שלכם ,היא רק רצתה להוסיף תשלום ,לקחת מכשיר יקר יותר ,ולהמשיך להיות לקוחה של פלאפון.
בתאריך 11.11.12 פניתי בשם אמי לשירות לקוחות טלפוני של חברת פלאפון בשעה 9:15 (אשמח אם תאזינו לשיחה) ושוחחתי עם נציגה בשם אורטל.
סיפרתי לה את הסיפור אורטל ענתה בספיץ חוזר "אלה הנהלים" אין מה לעשות.
הסברתי לאורטל שאנחנו לקוחות ותיקים, יש ברשותנו מעל 10 מנויים בחברתכם ואנחנו לא רוצים לקבל חווית שירות שכזו, רק בשל העובדה
שלקוח שדרג מכשיר לא מותאם לצרכיו. ורוצה להחליף למכשיר יקר יותר בתוספת תשלום.
אנחנו מתכוונים לשלם עבור השיחות ולא רוצים להתנתק. אורטל אמרה שהיא מבחינתה מוכנה לנתק אותנו ללא בעיה ,וזה לא משנה שאנחנו לקוחות ותיקים "אלה הנהלים"
בקשתי מאורטל לשוחח עם מנהל או אחראי היא אמרה שאין אחראים במוקד ולא מנהלים.
בקשתי לשוחח עם מחלקת קשרי לקוחות, אמרה שהיא ממחלקת קשרי לקוחות . וזאת התשובה הסופית ומצדה שאני ינתק את כל המכשירים שברשותי
כעובדת לשעבר של פלאפון, עצוב לי לשמוע שזה השירות שהיום נותנים בחברתכם.
לעולם לא שקלתי לבטל את המנויים שברשותי וברשות המשפחה שלי.
כעובדת לשעבר שעבדה גם כאחראית משמרת ,ידוע לי שיש לי אפשרות לקבל שיחת מנהל.
אך אורטל התעקשה שלא. ובסוף אחרי שהשאירה אותי זמן רב בהמתנה אמרה שיחזרו אליי במהלך היום. ואני בספק.
מצב השוק היום הוא תחרות על כל לקוח שיישאר בחברה. אני לא מאמינה שחברת פלאפון מוותרת כך על לקוחות ותקים שלה.
אני שקלתי השבוע גם לשדרג את המכשיר לי אבל אני לא אעשה אם לא ימצא פתרון לאמי ולא יוחלף לה המכשיר.
אני מבקשת לקבל את תשובתכם בהקדם .. ולפני שיעברו 14 יום.
תודה

עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה