פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מסלול נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
רכשתי מכשיר אריקסון לפני 3 שנים והתחייבתי על מסלול של 36 חודש וכל חודש שילמתי 320 ש"ח על המכשיר הזה ועוד מכשיר קבוע ברכב העסקה כללה ביטוח של המכשירים למיטב ידיעתי . בתאריך 31.7.2012 ביקשתי מנציג החברה איזו שהיא דרך להוזיל את העלות החודשית והוא הציע לי לעבור למסלול אחר בעלות של 250 ש"ח לחודש שזה כלל מסלול אחר מימה שהיה לי אבל עם אותם תנאי ביטוח חודשים היה הכל הבסדר ירד לי 250 ש"ח .אבל החודש התחילו לחייב אותי בסכום של 316 ש"ח התקשרתי לברר מה קרה ואז נציגת שרות שענתה לי אמרה לי מה אתה מיתלונן המסלול שעשית היה ללא ביטוח ביגלל זה שילמת רק 250 ש"ח ניסתי להסביר לה שכל בר דעת יודע שאם מורידים את הביטוח של המכשיר המחיר יוצא זול יותר ואני לא ביקשתי לבטל את הביטוח ביקשתי רק להוזיל עליות בזה שאשנה מסלול כמו שהנציג הציע לי וגם שהוא לא ציין את ביטול הביטוח וכי מה הטעם לשנות מסלול. וההוזלה היא ביגלל ביטול הביטוח הסברתי לנציגה שזו לא בעייה שלי שהנציג טעה או הטעה אותי כמו שאני חתמתי על התחיבות לשלוש שנים ואני עומד אחרי ההיתחייבות שלי אז שגם הם ישאו באחריות של אותו נציג שרות .ומה עוד הנציגה אומרת לי שקיבלתי חודשים ביטוח מתנה שזה גם ללא ידיעתי והסכמתי , בחודש אוגוסט כשאישתי ניגשה למרכז שרות בבית שמש אמרו לה שהיא צריכה לשלם השתתפות של ארבעים ש"ח על התיקון והיא בתמימות אמרה להם בסדר ,וכך יצא שללא אישור שלי שאני בעל הקו והמשלם הם התחילו לגבות כסף נוסף על ביטוח שהיה אמור להיות לי במסלול החדש כמו שסוכם עם הנציג שרות
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה