פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבונית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים בערך התקשרתי חברת פלאפון לשנות את המסלול דיברה איתי נציגה בשירות לקוחות אשר את שמה לא ארשום וסיכמה איתי על מחיר כולל ביטוח לאייפון והטבות במשך שלושה חודשים .
לאחר מכן התקשרתי לוודא שאכן זה עודכן נאמר לי שלא והתחילו כמובן דין ודברים מדוע אנני יכולה לקבל את מה שהובטח . לאחר מכן הגענו להסכמה כי המחיר יהיה אותו מחיר שהובטח לי . לאחר חודש התקשרתי שוב לשירות לקוחות לבטל את ההטבות שנתנו לי לשלושה חודשים חינם כי אין לי ולבעלי שימוש בהם ואמרו לי שבוטל לאחר זמן קצר קיבלנו חשבונית של פלאפון שהסכום היה גבוהה ממה שהובטח וכמובן שחייבו אותנו על ההטבות ״בחינם ״ והמסלול שאמור להיות סכום שונה ממה שהובטח. התקשרתי לנציג שירות וביקשתי הסבר והחזר כספי אמר כי ״ פלאפון לא מוציאה כסף בחזרה ״ לאחר וויכוח ביקשתי שישמע את ההקלטה עם נציגת שירות אמר כי יחזור תוך 7 ימי עסקים וכמובן שלא חזר פניתי לפאלפון בבן גוריון בבני ברק אמרה לי מנהלת את לא פנית אלינו אלא לשירות לקוחות טלפונית אז אנחנו לא יכולים לעזור לך רק לשלוח מייל לנציג שיחזור אליך . ( ממש בושה ) התקשרתי שוב לשירות לקוחות האמא לי שהנציג דיבר איתי ואמר לי שהם לא מוצאים את ההקלטה( מוזר שאני לא זוכרת שום שיחה ) ושוב אמרה הנציגה שהיא תחזור עם תשובה וכמובן שעדיין לא חזרו ...
אודה לעזרתכם בנושא .
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה