|
|
|
|
|
|
סירוב לבטל עיסקה לאחר 12 שעות |
נושא התלונה: |
בן דניאל עובדיה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 18 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחנת שירות פלפאון בעפולה לשדרג מכשיר במבצע מצוין שיגמר תוך שעתיים. ואם אתחרט אוכל לבטל את העיסקה. המוקדן העביר את הSIM שלי למכשיר החדש ואף העביר את אנשי הקשר .ובדק והראה לי כי יש אינטרנט והקשר אל י כדי להראות לי שהכל תקין , בדרכי לביתי עניתי לכמה שיחות נכנסות וגם בדקתי שהאינטרנט תקין.
בדקתי עלות המכשיר בחנויות אחרות והסתבר כי הוא זול פי 2.5 מחברת פלאפון. לכן ביקשתי למחרת בבוקר לבטל את העיסקה אך סירבו בטענה שהשתמשתי במכשיר
טענתי שלא אני השתמשתי במכשיר כי אם המוקדן בעצמו ורק עניתי לשיחות מאחר וה SIM שלי הוכנס למכשיר החדש. המוקדן אישית גרם לשימוש במכשיר כי הוא פתח את האריזה ואף הכניס את ה-SIM וגם לא טרח להודיע לי כי מרגע הכנסת ה-SIM המכשיר בשימוש ואף התקשר אלי כדי להראות שהמכשיר תקין וגם האינטרנט. חזרתי לביתי וקיבלתי שיחות מילדי ועניתי. לא ידעתי איך להתקשר כי לא הספקתי לקרוא את ההוראות. למחרת בבוקר גיליתי כי המכשיר יקר מאד לעומת השוק פי 2.5תי ע"י וביקשתי מיד להחזיר. המוקדן מבלי לבדוק מיד אמר שאי אפשר וצריך אישור מנהל אשר מיד סירב וטען שהמכשיר היה בשימוש. לא עזרו כל תחנונוני בטענה של המנהל כי אפילו שיחות נכנסות הם עדות לשימוש במכשיר. השארתי את המכשיר החדש בתחנת השירות ואמרתי שאיני מוכן לקבלו. פניתי לשירות לקוחות ואף הם מאשרים את טענות תחנת השירות. אבקש עזרתכם בטיפול בבעיה זו
תודה ובברכב
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ביטול עיסקה כפי שהמוקדן הבטיח לפני השידרוג |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|