|
|
|
|
|
|
חיוב על שיחות בחו"ל שלא התבצעו |
נושא התלונה: |
זילברמן רחלי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 21 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר טסתי לנורווגיה.כשחזרתי לארץ קיבלתי חשבון של מעל 1500 ש"ח. פניתי מיד לחברת פלאפון ונציגת השרות שענתה לי הציעה, בתמורה לחיוב בסך 10 ש"ח לקבל פירוט שיחות.היא שלחה לי פקס בו נדרשתי למלא פרטים ולחתום.מילאתי ושלחתי מיד חזרה.לא קיבלתי שום פירוט. כעבור כ 10 ימים פניתי שוב ונציג ביקש ממני שאשלח שוב את הטופס ולודא אח"כ שהטופס אכן הגיע. התקשרתי למחרת וידאתי שהטופס הגיע וגם נשלח אלי סמס המאשר קבלת פניתי ושהפניה תטופל תוך 72 שעות. הסמס התקבל ב09.11.12. היום (21.11.12) שוב דיברתי עם נציגה שאמרה לי "שאין מה לעשות,יש עם זה בעיה והיא ממליצה לי בחום להכנס לאתר שלהם באינטרנט ולקבל את פירוט השיחות בלי לשלם 10 ש"ח. כמובן שבאתר של חברת פלאפון מתקבלת הודעה שאין נתונים ואין אפשרות לקבל מידע... מה לעשות? איך אוכל לוודא שהחיוב נכון. אני רוצה לציין שלקחתי במיוחד לפטופ ושוחחתי בסקייפ כדי לא לשוחח בטלפון.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|