פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של נציגת שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר מסוג נוקיה שהיו בו תקלות.לאחר מס' פעמים של ביקורים במרכז שירות ראשל"צמערב הציעה לי נציגת שירות לקחת מכשיר אחר במקום.ציינתי שלא כדאי לי כי אני בתקופת אחריות יצרן ולמה לי לשלם עבור 2 מכשירים והיא ענתה שלא אשלם עבור שניים.בסופו של דבר לקחתי מכשיר כי האמנתי לה ומתברר כי בכ"ז אני משלם עבור 2 מכשירים.הדבר מאוד מקומם אותי כי אני חש כי רימו אותי וניצלו אותי.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה