פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישות תשלוםים חודשיים אחרי ניתוק ואיום תהליך גביה נושא התלונה:
חרולוב לאוניד שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי לאוניד ואני ואישתי 3 שנים מי 29.06.09 הינו מנוים "פלאפון". לפני תום החוזה נסיתי מספר פעמים לדבר על הוצאות חדשות בעקבות מהפכה בשוק הסלולרי אבל לא קבלתי מענה אנושי. אז עברתי למפעיל אחר וחוסך בממוצא 60-80 ש"ח בחודש. 24.06.12 פניתי בפקס ל"פלאפון", הודעתי על התנתקות ובקשתי לא לדרוש תשלומים אחרי תום החוזה 01.07.12. תשלום עבור חודש אחרון עד 01.07 בוצע לפי חוזה 15.08.12. במכתב מי 28.06 גב. עינת אשכנזי (פניות הציבור) הודיעה על קבלת פקס ושהנוסא "בטיפול", אבל אחרי זה קבלתי דרישת תשלום עבור יולי. 05.09 שוב פקססתי מכתב באותה סוגיה וגם פעמיים השארתי הודעות למענה קולי של מח.פניות הציבור אבל אף אחד לא חזר אלי לא לטלפון לא לדואר אלקטרוני שכתובתו ציינתי במכתבי. 17.10 מפני שחודש חודשו שולחים לי דרישות תשלום בסכומים שונים (לפעמים יותר גבועים מי תקופה שכן הינו לקוחות "פלאפון") שוב פניתי בפקס לחברה ללא שום תגובה חוץ מקבלת שובר תשלום נוסף. זה מאוד מעניין ששובר הופק 01.11, המועד תשלום האחרון הוא 01.11 וקבלתי אותו בדואר 17.11. אפילו עם הייתי חייב לשלם, לא יכולתי לעשות זה במועד אז הייתי נכנס להוצאות נוספות של גביה. ככה "פלאפון" מנסים להרווח בקלות. 25.11 שוב כתבתי ל"פלאפון" באמצעות פקס אחר (מח.כספים), דואר אלקטרוני ומחר 26.11 גם אשלח מכתב בדואר רשום, אבל לפי נסיון הרע שמפורט מלע אני בו זמני פונה אליכם כי אני רוא את הפרשה בחומרה. לדעתי יש בפרשה עניין ציבורי כי אני בטוח שאני לא נפגע היחיד - תלונות דומות ראיתי באתר שלכם.
רציתי מראש להודות על תשומת לבכם ומבקש לעדכן אותי על צעדכם.
בכבוד רב. לאוניד חרולוב
בזבוז זמן והפרות בריאות בגלל רגש סוג הנזק :
קבלת אישור סיום היחסיםת התנצלותופצוי רלונטי במקרה שחוק מאפשר זה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה