פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהלים לא תקינים בחברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף 146 תל אביב כתובת:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
אני דיברתי עכשיו 35 דקות עם נציג בשם יוסף מצוות כרמית. שיניתי מסלול, כדי להוריד את המחיר שאותו אני עכשיו משלמת. נאמר לי שהחיוב יתחיל מהחבונית הבאה. היום ה 27.11 והחשבונית הבאה מתחילה ב 22.12.
זה לא נראה לי הגיוני שאני צריכה לחכות חודש שלם כדי לראות שהמסלול שלי השתנה. ביקשתי לזכות אותי על הסכום מכיוון שאני לא נהנת משינוי המסלול חודש שלם. הנציג יוסף לא יכל לזכות אותי על כך, וגם לאחר שביקשתי לדבר עם מנהל, הוא לא העביר לי אף אחד. השיחה הסתיימה בכך שאני מאוד מאוכזבת מהשירות. עברתי לחברה לפני חצי שנה וכבר מאוכזבת, אז אולי כדאי לי לעבור לחברה אחרת אם ככה השירות. אני מעוניינת שיחזרו אלי בהקדם ואני מתלוננת על השירות הלקוי ונהלי החברה שלא צודקים. המסלול צריך להשתנות באותו הרגע שהתקשרתי וזה ממש לא תקין. נא לחזור בהקדם
תודה
מורן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה