פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור אפליקציות שלא הוזמנו ע״י הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לקוח עסקי שיש לו 4 מכשירים לשימושו ולשימוש 3 עובדים שלו,
גילה להפתעתו שבמשך כשנה אחד מארבעת המכשירים מחויב בתוספת של כ100ש״ח לחודש עבור אפליקציות שמעולם לא הוזמנו על-ידיו או ע״י גורם אחר בחברה.
בפניה טלפונית לנציגת פלאפון לברור העניין, הנציגה טוענת ש״מישהו״ הגיע לנקודת השירות של פלאפון בראשון לציון עם המכשיר והזמין את האפליקציות. הנציגה לא ידעה להגיד מי זה ה״מישהו״ הזה או את שמו, ולכן טענה שאין ברשותה שום אסמכתא כלשהי לאישור ההזמנה.
כשהלקוח הנדהם שאל איך זה שפלאפון מבצעת הזמנת שירותים מאדם מבלי שיזדהה בצורה כלשהי, תשובתה היחידה היתה ש״ככה זה״ ושאין מה לעשות בנוגע לכך.
חשוב לציין שהמכשיר נמצא בשימוש של עובדת אחת יחידה שעובדת אחת שלעולם לא היתה בתחנה בראשון לציון.
הלקוח ביקש להחזיר את כספו שנגזל ממנו ללא כל רשות ומבלי שעשה שימוש באותן האפליקציות.
הנציגה סירבה בתוקף תוך שהיא מאשימה אותו בכך שהוא לא בדק קודם לכן את החשבוניות ולא ניתן להחזיר את כספו.
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף בעד לשירות שחויב לאורך כל התקופה ללא אישור הלקוח. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה