פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון , זילזול וגניבה מלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה3.11.11 עברנו 3 מבני המשפחה מחברת אורנג לפלאפון , ע"י נציג בשם יואל אליעזר מטעם החברה שהגיע לביתנו. הנציג סגר איתנו על 2 תוכניות בסכום של 70 ש"ח כל אחת ועוד תוכנית נוספת , ובנוסף נתן לנו הטבה של 2 דיבוריות לרכב בסכום של 5 ש"ח לחודש כל אחת כאשר כל מהלך חתימת החוזה מוקלט על ידו . בדיעבד מסתבר שההטבה הזאת עולה לנו ביוקר והנציג רימה אותנו . אחרי בערך 3 חודשים התחלנו לשים לב לחיובים שונים מאוד ממה שנחתם בחוזה עם הנציג, על הדיבוריות לרכב חויבתי על סך של 69 ש"ח כל אחת ואילו על מכשירי הנוקיה שאמורים להיות בעלות של 70 ש"ח חויבתי בסכומים גבוהים מאוד.ארצה לציין כי בפעם הראשונה אני נתקלת בקושי רב להבין את החשבוניות , החיובים בחשבונית שונים לגמרי מהחיובים הכרטיס האשראי מחברת פלאפון. הרמנו טלפון לנציג המכירה אך הוא כמובן ניתק לנו את השיחה בפנים בשיא חוצפתו , לאחר מכן הרמתי טלפון למוקד שירות לקוחות של פלאפון ודיברתי עם נציגה בשם דפנה בתאריך ה3.3, ניסיתי להבין למה החיובים שונים מאוד ממה שנחתם בחוזה והיא הסבירה שנעשו טעויות מצד הנציג יואל והיא תחזור אלינו לאחר בירור, לאחר כמה ימים (כמו שהיא הבטיחה) דפנה חזרה אליי וטענה כי מזכים אותי על ה3 חודשים ובנוסף נתנת הטבה של 5 יעדים ללא הגבלה כדי שניתן יהיה לקבל את ההטבה ואכן לשלם 70 ש"ח בחודש עבור כל אחד מ2 מכשירי הנוקיה שרכשתי מכם ( שגם ממכשירי הנוקיה אנחנו מאוד לא מרוצים , אבל זה עניין אחר) ו5 ש"ח בחודש עבור כל דיבורית לרכב (סה"כ 10 ש"ח) .ביינתים עוברים להם כמה חודשים ושוב אני מתחילה לשים לב כי החיוב של 69 ש"ח עבור כל אחת מהדיבוריות חוזר בניגוד למה שהנציגה דפנה הבטיחה. בתאריך ה31.7 אני מדברת עם נציגת שירות נוספת שלאחר התעקשות רבה מעבירה אותי לאחראית משמרת בשם דניאל, אחרית המשמרת לא מבינה על מה אני מדברת כאשר אני מבקשת ממנה שתעיין בפנייה הקודמת שלי שאמורה להיות מתועדת במערכת שלהם, אך מסתבר ששום תיעוד לא קיים במערכת אלא רק שב3.3 היה קשר מצידנו עם פלאפון והם עידכנו את התוכנית של ה5 יעדים , לא מובן איך חברה כל כך גדולה אינה שומרת תיעוד של השיחות של הנציגים ולא תיעוד של התוכניות שהתווספו. הסברתי לאחראית משמרת את הסיפור מחדש והיא טענה כי אין בידם את החוזה ולכן היא אינה יכולה לעשות שום דבר. איזו מין חברה אינה מחזיקה את החוזה שנעשה בינה בין הלקוח , בנוסף אין בידה את הקלטת השיחה שהוקלטה ע"י יואל בעת החתימה ולכן אינה יכולה לעשות דבר אלא אם כן נשלח לה את החוזה. השיחה הסתיימה לאחר שדניאל טענה שתבדוק שוב ותחזור אליי במהלך השבוע. הייתי עסוקה באותו השבוע ושכחתי מזה, ועוד פעם עוברים להם כמה חודשים ושוב אני מגלה שהחיובים ממשיכים. בעצבים רבים לאחר שחברת פלאפון ממשיכה לגנוב ממני את כספי אני מרימה טלפון שוב אל שירות הלקוחות ושוב צריכה לספר את כל הסיפור מחדש לנציגה שעונה לי לטלפון, מסתבר שאחראית המשמרת החצופה דניאל מה31.7 סגרה את הפניייה בטענה שהלקוחה צריכה לשלוח את החוזה. איפה נשמע הדבר שהלקוחה צריכה לשלוח את החוזה לחברה?! הנציגה שהפעם דיברתי איתה שמה שיראל ב23.11 נציגה חביבה ונחמדה אך מה לעשות היא לא יכלה באמת לעזור לי ושוב היא ניסתה בהתחנפות וניסיונות רבים לבקש ממני שאשלח לה את החוזה , ביקשתי ממנה שתחפש את הקלטות השיחה עם נציג המכירות יואל או עם הנציגה דפנה מה3.3 והיא טענה שהיא מגישה פניה לחיפוש ההקלטות בנוסף אחרי אין סוף ניסיונות להסביר את החוצפה והגניבה של חברת פלאפון היא טענה כי בטוח נקבל זיכוי והיא מעבירה את הבקשה לגורם המתאים ושהיא תחזור אליי במהלך השבוע, כמובן שגם היא לא חזרה וכאשר התקשרתי שוב ב3.12 נציגה בשם ללי טענה כי הפניה עם שיראל גם נסגרה בכך שהלקוחה צריכה לשלוח את החוזה. ארצה לציין כי אם הייתי יכולה לעזוב את החברה הביזיונית הזאת כבר מזמן הייתי עוזבת אך אני אחויב בקנס יציאה . ארצה לדעת האם זה חוקי שלחברת פלאפון אין את החוזה שנחתם בינינו או את הקלטות השיחה עם כל אחד מהנציגים ? אני כבר מיואשת כבר שנה וחודש אני מחוברת אליהם וכבר 9 חודשים שהם גונבים ממני כל חודש 130 ש"ח , יותר מ1000 ש"ח הם חייבית לי ופשוט לאף אחד מהם לא אכפת.
כספי סוג הנזק :
זיכוי , פיצוי והסדר התוכניות בהתאם למה שנחתם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה