פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ואי סירוב לביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
במעמד תיקון מכשיר האייפון4 שהיה ברשותי נאמר לי ע"י נציג השירות שיש אפשרות להחליף את המכשיר למכשיר אייפון S4 ובמקום לשלם עוד 24 תשלומים שנשארו לי אשלם מחדש 36 חודשים, הסכמתי וביצעתי את העסקה. המכשיר לא עבד טוב, הגעתי כעבור יומיים שוב למרכז השירות, קיבלתי מכשיר חדש וביררתי שוב על תנאי העסקה. גיליתי שמחייבים אותי גם על המכשיר החדש וגם על המכשיר הישן (שכמובן נלקח ממני), ביקשתי לבטל את העסקה ולהחזיר את המכשיר החדש שקיבלתי (שהיה ארוז) אך נתקלתי בסירוב ("חתמת על החוזה, אין מה לעשות.."). נאמר לי שהם לא חייבים לתת לי מכשיר חדש ושאגיד תודה. גם המכשיר החדש היה תקול וכעבור 3 ימים שוב הגעתי למרכז השרות, הפעם כבר לא קיבלתי מכשיר חדש אך עדיין סרבו לבטל לי את העסקה. היום אני מחויבת על 2 מכשירים כשברשותי רק מכשיר אחד!
לטיפולכם אודה, עייפתי...
כספי סוג הנזק :
אבקש לקבל החזר על התשלומים של אחד המכשירים או לקבל מכשיר נוסף שאני משלמת עבורו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה