פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר. מבטיחים שיחזור נציג-ולא חוזר במשך שבוע!!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פ"ת+שירות במענה טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2012 בעלי רכש 2 מכשיריםבפריסה ל-36 תש'. למחרת ניגשתי לסניף פ"ת(דיברתי עם טל) ובקשתי לשנות ל-6 תש'(הנחה של10%).טל אמר שעדכן במערכת ושאין צורך בדפיס חדש על העסקה. בפועל לא שונה המסלול.ב-9.12.12 התקשרתי לשירות-ענה חי, מסר שהוא מעביר אותי, השיחה התנתקה באמצע-ואיש לא טרח לחזור.התקשרתי שוב-ענתה לי יפית,שהסבירה שהיא לא יכולה לעשות כלום ושאני חייבת לגשת בעצמי לסניף.למחרת(10.12) ניגשתי לסניף-טל אמר שהוא לא יכול לשנות,אבל זהבית תיצור איתי קשר תוך יומיים.זהבית לא יצרה קשר.התקשרתי שוב ביום ה'(13.12)ענתה אודליה, אמרה שמישהו יחזור אליי עוד היום.לא חזרו.
התקשרתי שוב ביום א'(16.12)-ענתה שירז-אמרה שרק מח' כספים יכולה לטפל בזה ונתנה לי מספר טלפון שלהם. אף אחד לא עונה במספר הזה(050-7077222). התקשרתי שוב וענתה לי אור שאמרה שתוך 4 שעות יחזור אליי נציג. זה היה אתמול ב-10 בבוקר, כמובן שאף אחד לא התקשר. מה עוד אני אמורה לעשות? עם כמה נציגים עוד עליי לדבר???
תחושת זלזול קשה סוג הנזק :
החזר של ההפרש (146 ש"ח)+התנצלות על הזלזול הבוטה באי-מתן שירות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה