גביית יתר. מבטיחים שיחזור נציג-ולא חוזר במשך שבוע!!!! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פ"ת+שירות במענה טלפוני |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2012 בעלי רכש 2 מכשיריםבפריסה ל-36 תש'. למחרת ניגשתי לסניף פ"ת(דיברתי עם טל) ובקשתי לשנות ל-6 תש'(הנחה של10%).טל אמר שעדכן במערכת ושאין צורך בדפיס חדש על העסקה. בפועל לא שונה המסלול.ב-9.12.12 התקשרתי לשירות-ענה חי, מסר שהוא מעביר אותי, השיחה התנתקה באמצע-ואיש לא טרח לחזור.התקשרתי שוב-ענתה לי יפית,שהסבירה שהיא לא יכולה לעשות כלום ושאני חייבת לגשת בעצמי לסניף.למחרת(10.12) ניגשתי לסניף-טל אמר שהוא לא יכול לשנות,אבל זהבית תיצור איתי קשר תוך יומיים.זהבית לא יצרה קשר.התקשרתי שוב ביום ה'(13.12)ענתה אודליה, אמרה שמישהו יחזור אליי עוד היום.לא חזרו.
התקשרתי שוב ביום א'(16.12)-ענתה שירז-אמרה שרק מח' כספים יכולה לטפל בזה ונתנה לי מספר טלפון שלהם. אף אחד לא עונה במספר הזה(050-7077222). התקשרתי שוב וענתה לי אור שאמרה שתוך 4 שעות יחזור אליי נציג. זה היה אתמול ב-10 בבוקר, כמובן שאף אחד לא התקשר. מה עוד אני אמורה לעשות? עם כמה נציגים עוד עליי לדבר???
|
תחושת זלזול קשה |
סוג הנזק : |
החזר של ההפרש (146 ש"ח)+התנצלות על הזלזול הבוטה באי-מתן שירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|